خودروی بسترن از جمله محصولات شرکت خودروسازی فاو چین به شمار می رود که در ایران توسط بسیاری از افراد مورد استقبال قرار گرفته می شود. جلو پنجره بسترن B30 از جمله قطعات بسترن به شمار می رود که توسط برخی از تأمین کنندگان لوازم جانبی خودروهای بسترن فاو قابل تهیه می باشد. در اینجا شما را با نوع کاربری جلو پنجره بسترن بی 30 آشنا می سازیم. به طور کلی، هدف از طراحی و قرار دادن جلو پنجره در اتومبیل، این است که بتوان پنجره ای را برای خنک نمودن موتور بالاخص رادیاتور خودرو فراهم نمایند. فروشگاه نیوپارت متناسب با نوع فعالیتی که در زمینۀ فروش قطعات بسترن انجام می دهند، توانسته اند امکان خرید جلو پنجره بسترن B30 را برای مشتریان فراهم آورند.

ویژگی های جلو پنجره بسترن B30

جلو پنجره به صورت شبکه ای ساخته می شود و در قسمت جلوی رادیاتور و زیر کاپوت قرار می گیرد. در ضمن یکی دیگر از اهداف اصلی در طراحی و قراردهی جلو پنجره B30، تقویت و حفظ ایمنی موتور خودرو می باشد. بدین وسیله طراحان خودرو توانسته اند از مزایای جلو پنجره برای جلوگیری از اجسام تیز و سنگین به داخل رادیاتور استفاده نمایند. به طور کلی عواملی همچون تصادف می تواند باعث آسیب دیدگی جلو پنجره بسترن B30 گردد. در این صورت، فرد بایستی در اولین فرصت نسبت به تعمیر و یا تعویض این قطعۀ کاربردی اقدام نماید.

قیمت جلو پنجره B30 بر اساس شاخص هایی همچون مدل و کیفیت آن تعیین می گردد. البته در صورت وارداتی بودن این قطعه، نوسان قیمت ارز می تواند باعث تغییر قیمت جلو پنجره بسترن بی 30 در بازار ایران گردد. در صورت نیاز به خرید جلو پنجره بسترن B30 اورجینال می توانید با کارشناسان ما در مجموعۀ نیوپارت تماس حاصل فرمائید و در نهایت بهترین انتخاب خود را داشته باشید.

فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 149
نمایش همه
علاقه مندی ها ()