افراد زیادی تمایل به خرید اتومبیل از میان محصولات ایران خودرو دارند ولی متأسفانه افزایش چند برابری قیمت خودرو در ایران، شرایط را برای خرید این محصول دشوار و در عین حال غیر ممکن ساخته است. در همین راستا، مراکز عرضۀ خودرو، به فکر ارائه پیشنهاد فروش اقساطی ایران خودرو افتاده اند. این چنین، با ارائه پیشنهادات جایگزین، توانسته اند از رکود بازار خودرو کاسته و امکان خرید اتومبیل را برای اقشار متوسط جامعه ممکن سازند. مراکز فروش اقساطی ایران خودرو نسبت به خود شرکت خودروسازی ایران خودرو، شرایط منعطف تری را به مشتریان خود پیشنهاد می دهند. مجموعۀ آرشا خودرو نیز جزء یکی از این مجموعه های معتبر، توانسته اند پس از تجزیه و تحلیل بازار، موفق به ارائه خدمات فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط ساده گردند.

بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو

با توجه به تنوع محصولات ایران خودرو، بسیاری از افراد خواستار خرید اقساطی پژو 206، پژو 207، پژو 405، پژو پارس، رنو، دنا، سمند و ... می باشند. بنابراین پس از بررسی شرایط فروش اقساطی ایران خودرو، می توانید از شرایط موجود به بهترین شکل ممکن بهره مند گردید. لازم به ذکر است که می توانید متناسب با سطح مالی که از آن برخوردار هستید، در انتخاب و پرداخت میزان پیش پرداخت و همچنین تعداد اقساط آزاد باشید که البته به سیاست و مدیریت آن مجموعۀ ارائه دهنده خدمات فروش اقساطی ایران خودرو بستگی دارد.

شاخص های مهمی همچون تعداد اقساط، زمان تحویل اتومبیل، شرایط ارائه ضامن و مبلغ پیش پرداخت بایستی پیش از بهره مندی از شرایط خرید اقساطی ایران خودرو توسط افراد در نظر گرفته شود. در این صورت، با آسودگی خاطر می توانید نسبت به خرید اقساطی ایران خودرو برنامه ریزی کنید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جدیدترین شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو، می توانید با گروه آرشا خودرو تماس حاصل فرمائید.

 شماره های تماس:  02148000998  

  آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 181
نمایش همه
علاقه مندی ها ()