سوزوکی ویتارا یکی دیگر از خودورهای پرفروش برند ژاپنی به شمار می رود که در ایران بسیاری از افراد مالک این نوع اتومبیل می باشند. در نتیجه برخی از مواقع بایستی به دنبال تعویض لاستیک های قدیمی و خرید لاستیک سوزوکی باشند که بتوانند آن را جایگزین نمایند. بیش از 10 سال از ورود اتومبیل سوزوکی ویتارا با حجم موتور 2000 و 2400 سی سی می گذرد. بدین ترتیب متناسب با تیپ اتومبیل، می توانید بهترین انتخاب لاستیک سوزوکی را داشته باشید. این خودرو تا سال 1398 بر روی خط تولید ایران خودرو قرار گرفته است. از قابلیت های کلاس 10 این اتومبیل می توان به داشتن امکاناتی همچون سنسور پارک عقب، ترمز ضد قفل ABS، فرمان هیدرولیک حساس به سرعت و ... اشاره نمود. فروشگاه چرخ و یدک متناسب با نوع فعالیتی که دارند، در لیست محصولات خود، انواع  لاستیک سوزوکی و  لاستیک سانتافه را در برندهای معتبر به مشتریان عرضه می کنند.

خرید لاستیک سوزوکی از نوع رادیال

یک سری نکات مهم در انتخاب و خرید لاستیک سوزوکی و  لاستیک سانتافه وجود دارد که بایستی رانندگان توجه و دقت لازم نسبت بدان داشته باشند. متناسب با شرایط آب و هوایی و همچنین نوع جاده، بایستی در انتخاب و خرید لاستیک سوزوکی توجه داشته باشید. لاستیک رادیال و بایاس از جمله دسته بندی های اصلی در انتخاب نوع لاستیک سوزوکی می باشد. این در حالی است که ممکن است با طبقه بندی لاستیک های تمام فصل، زمستانی و تابستانی نیز رو برو شوید. در این صورت متناسب با منطقه و شرایط آب و هوایی که از اتومبیل استفاده می نمائید، می توانید بهترین لاستیک سوزوکی را با قیمت مناسب خریداری نمائید. جهت اطلاع از قیمت خرید لاستیک سانتافه و لاستیک سوزوکی می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ فروش لاستیک خودروهای داخلی و خارجی می باشند.

لاستیک سوزوکی از جمله تایرهایی است که می توانید در لیست محصولات فروشگاه چرخ و یدک با برندهای معتبر خریداری نمائید. لاستیک به عنوان یکی از اجزای اصلی خودرو محسوب می گردد که سالم بودن آن ها نقش بسزایی بر روی فرمان پذیری اتومبیل خواهد داشت. از آنجایی که اتومبیل سوزوکی ویتارا در تیپ های متفاوت 2 و 2.4 لیتری و رینگ با سایزهای متفاوت ساخته می شوند، بایستی در انتخاب سایز لاستیک سوزوکی چنین نکات مهمی را مد نظر قرار دهید. در صورت تمایل به خرید لاستیک سوزوکی، می توانید انتخاب خود را از میان برندهای ایرانی و خارجی انجام دهید. جهت بررسی بیشتر مشخصات فنی تایرهای سوزوکی می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید.

قیمت لاستیک سوزوکی در بازار

از رایج ترین انواع سایز لاستیک سوزوکی می توان به 225/70R16 و 225/65R17 اشاره نمود. در این صورت، متناسب با طیف وسیعی از برندهای خارجی و ایرانی که در سطح بازار عرضه می شوند، می توانید بهترین انتخاب خود را برای اتومبیلتان داشته باشید. از این رو قیمت لاستیک سوزوکی می تواند در سطح بازار متغیر باشد. بنابراین متناسب با بودجه ای که برای تعویض و خرید لاستیک های جدید برای اتومبیلتان در نظر گرفتید، می توانید مناسب ترین انتخاب خود را داشته باشید.

با توجه به تنوع مدل های لاستیک در بازار، اگر در صدد برای خرید لاستیک برای اتومبیل خود هستید، می توانید با کارشناسان فروش چرخ و یدک به صورت انلاین مشورت نمائید. سپس راحت تر می توانید انتخاب را از میان برندهای موجود در فروشگاه انجام دهید. بر اساس توان موتور و همچنین شرایط محیطی که قصد استفاده از خودرو سوزوکی گرند ویتارا را دارید، راحت تر می توانید انتخاب خود را انجام دهید. جهت انتخاب لاستیک سوزوکی، کلیۀ موارد مذکور بایستی در نظر گرفته شوند. در این صورت راحت تر می توانند از میان محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، لاستیک اورجینال را با تضمین اصالت و قیمت ارزان خریداری نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 115
نمایش همه
علاقه مندی ها ()