اتومبیل سانتافه از جمله خودروهای خارجی است که از محصولات کمپانی هیوندای به شمار می رود. عنوان این خودرو برگرفته از شهری در ایالت نیو مکزیکوی آمریکا می باشد و تیپ های متفاوتی از این خودرو در چند سال متوالی به بازار عرضه شد. در نتیجه لاستیک سانتافه را می توانید در سایزهای متفاوت خریداری نمائید. با توجه به اینکه تایرهای خودرو با گذشت زمان دچار فرسایش شده و منجربه پنچری می شوند، برخی از مواقع نیاز به خرید لاستیک سانتافه است. فاکتورهای متعددی در انتخاب و خرید لاستیک خودرو وجود دارد که بایستی نسبت به آنها اطلاعات جامعی داشته باشید. فروشگاه چرخ و یدک چندین سال است که در حوزۀ فروش تایرهای خودرو، در لیست محصولات خود، موفق به عرضۀ لاستیک سانتافه گشته اند.

فاکتورهای مهم در انتخال لاستیک سانتافه

از مشخصات فنی اتومبیل سانتافه می توان به داشتن گیربکس 6 دنده اتومات، پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپه و حجم موتور 2.3 لیتری اشاره نمود. در نتیجه هنگام خرید لاستیک سانتافه بایستی نکات مهم این چنینی را مد نظر قرار دهید. شرایط آب و هوایی و نوع جاده از موارد مهم در انتخاب مدل لاستیک سانتافه به شمار می روند چون شاهد تولید و فروش لاستیک خودرو در دسته بندی متفاوت منجمله تایرهای تمام فصل، زمستانه و تابستانه هستیم.

بنابراین راحت تر می توانید از میان محصولات موجود در مراکز فروش تایرهای خودرو، نسبت به خرید لاستیک سانتافه مناسب تصمیم بگیرید. غالباً از سایزهای لاستیک سانتافه می توان به 245/60R18، 235/60R18، 235/55R19 اشاره نمود. بدین ترتیب با مد نظر قرار دادن سایز رینگ اتومبیل سانتافه می توانید بهترین انتخاب را برای تعویض تایرهای قدیمی داشته باشید. جهت اطلاع از قیمت لاستیک سانتافه می توانید به مرکز  فروش اینترنتی لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید. پس از بررسی دقیق مشخصات فنی کلیۀ محصولات موجود، در نهایت مناسب ترین لاستیک سانتافه را خریداری نمائید.

لاستیک سانتافه را می توانید در سایزهای متفاوت متناسب با سایز رینگ های خودرو خریداری نمائید. ضمن آنکه پارامترهای متعددی همچون نوع کاربری اتومبیل، شرایط محیطی، نوع جاده و بودجه در انتخاب مدل و برند لاستیک هیوندای سانتافه تأثیرگذار خواهد بود. همانطور که می دانید، به اقتضای نیاز و میزان انتقال قدرت در اتومبیل، می توانید لاستیک های استانداردی را خریداری نمائید. فروش لاستیک سانتافه از نظر برند و مشخصات فنی در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد. بنابراین راحت تر از گذشته می توانید لاستیک های مناسبی را برای اتومبیل خود خریداری نمائید. فروشگاه چرخ و یدک چندین سال است که بر روی واردات و فروش لاستیک خودرو متمرکز هستند و این مسئله باعث گردیده تا در لیست محصولات خود، موفق به فروش لاستیک سانتافه گردند.

خرید لاستیک سانتافه با برند خارجی

در زمان انتخاب لاستیک سانتافه، بایستی مشخصات فنی مندرج بر روی تایرهای فابریک اتومبیل سانتافه را مد نظر قرار دهید. علاوه بر آنکه شرایط محیطی، نوع جاده و نوع کاربریتان نسبت به خودرو حائز اهمیت می باشند. لاستیک تمام فصل، زمستانه و تابستانه در لیست انتخاب لاستیک سانتافه وجود دارد و متناسب با موقعیت می توانید بهترین تایر را برای اتومبیلتان خریداری نمائید. قیمت لاستیک سانتافه بر اساس فاکتورهای مهم منجمله برند و سایز تایر تعیین می گردد.

بنابراین امکان خرید لاستیک سانتافه با قیمت ارزان و همچنین گران با برندهای خارجی و ایرانی منجمله لاستیک پیرلی، لاستیک میشلن، لاستیک دانلوپ، لاستیک تراینگل، لاستیک بریجستون، لاستیک هانکوک، تایر کومهو، یزد تایر، بارز، ایران تایر، البرز و ... وجود دارد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات دقیق و در نهایت سفارش آنلاین لاستیک سانتافه با کیفیت همراه با گارانتی معتبر می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. در حال حاضر متناسب با مدل خود، قادر به انتخاب بهترین لاستیک رادیال و یا بایاس خواهید بود.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 100
نمایش همه
علاقه مندی ها ()