با توجه به اینکه تایرها نقش بسزایی در قدرت عملکرد و ایمنی اتومبیل ها دارد، در این مقالۀ کوتاه، به معرفی لاستیک دانلوپ می پردازیم و اینکه چه نکاتی را بایستی هنگام خرید محصولات این برند معتبر در نظر بگیرید. سطح تماس میان خودرو و جاده با لاستیک مشخص می گردد و به همین دلیل نوع تایری که برای اتومبیل در نظر می گیرید، بر روی کیفیت رانندگی تأثیر می گذارد. اگر علاقه مند به خرید لاستیک دانلوپ  هستید، در ادامۀ پست با جزئیات بیشتر به برخی از ویژگی های این نوع تایر می پردازیم، تا راحت تر بتوانید از طریق فروشگاه چرخ و یدک، مناسب ترین مدل لاستیک دانلوپ را خریداری نمائید.

خرید مناسب ترین لاستیک دانلوپ

لاستیک های دانلوپ به دلیل طراحی بی نظیر و استثنایی که دارند، از عملکرد بالایی برخوردار هستند. محصولات این برند معتبر، به دلیل نوع متریالی که در فرآیند تولید آن ها به کار برده شده است، بسیار سبک می باشند. لاستیک دانلوپ رادیال دارای طراحی منحصر بفرد است و دارای استایل و عملکرد قابل قبول در سطوح جاده های آسفالت و خاکی نیز می باشد . در زمان خرید لاستیک دانلوپ بایستی شرایط محیطی منطقه و همچنین نوع جاده را در انتخاب خود مد نظر قرار دهید.

در دسته بندی لاستیک های دانلوپ می توانید شاهد فروش لاستیک دانلوپ تمام فصل، زمستانه و تابستانه باشید. بدین ترتیب، با آسودگی خاطر می توانید از میان محصولات موجود در فروشگاه، مناسب ترین سایز لاستیک دانلوپ را خریداری نمائید. همواره پیش از انتخاب لاستیک خودرو، بایستی اطلاعات دقیق نسبت به مشخصات فنی تایر داشته باشید و مشاورۀ تخصصی از کارشناسان فروش مجموعه دریافت نمائید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، بدون دغدغه، پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، می توانید بهترین انتخاب و خرید لاستیک دانلوپ را همراه با گارانتی معتبر داشته باشید.

لاستیک دانلوپ از جمله تایرهای معتبر خارجی است که در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و متناسب با مدل های مختلف خودرو، می توانید این نوع لاستیک را خریداری نمائید. فروش لاستیک دانلوپ در سایز و مدل های متفاوت صورت می پذیرد. در نتیجه با مد نظر قرار دادن مدل خودرو، راحت تر می توانید نسبت به انتخاب مدل تصمیم بگیرید. از ویژگی های بارز لاستیک دانلوپ می توان به تنوع مدل و همچنین بهره مندی از تکنولوژی پیشرفته در فرآیند محصولات آنها اشاره نمود. فروشگاه چرخ و یدک چندین سال است که بر روی فروش لاستیک خودرو متمرکز هستند و بدین ترتیب توانسته اند در لیست محصولات خود، برخی از سایزهای پرفروش لاستیک دانلوپ را در دسترس انتخاب و خرید مشتریان قرار دهند.

ویژگی های لاستیک زمستانه دانلوپ

کمپانی دانلوپ مبتنی بر پیشرفت تکنولوژی، توانسته اند بر تنوع محصولات خود افزوده و موفق به عرضۀ انواع لاستیک دانلوپ رادیال، بایاس و ران فلت در سایزهای متفاوت گردند. بدین ترتیب رانندگان با مد نظر قرار دادن مدل خودرو و شرایط محیطی که قصد رانندگی دارند، می توانند بهترین لاستیک دانلوپ را خریداری نمایند. در واقع طرح گل رویۀ لاستیک، تعداد و ارتفاع آج ها، عمق شیارهای لاستیک و پهنای تایر تنها برخی از موارد مهم و اساسی هستند که پیش از خرید لاستیک دانلوپ بایستی از سوی خریدار، به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته شوند چون تأثیر مستقیم بر روی عملکرد اتومبیل در جاده های خشک و یا خیس لغزنده خواهد داشت.

با انتخاب لاستیک دانلوپ مناسب برای اتومبیلتان، می توانید تأثیر مستقیم بر روی ایجاد خط ترمز خودرو در شرایط آب و هوایی زمستانی و جاده های خیس و برفی بگذارید. در واقع در لیست محصولات تایر دانلوپ، به صورت اختصاصی، امکان خرید لاستیک زمستانه دانلوپ متناسب با چنین شرایطی وجود دارد و در نتیجه امکان کنترل فرمان خودرو را برای راننده تسهیل می نماید و دارای سطح چسبندگی قابل قبول می باشد. جهت بررسی بیشتر و دریافت مشاورۀ تخصصی برای خرید آنلاین لاستیک دانلوپ می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 97
نمایش همه
علاقه مندی ها ()