خودروی نیسان جوک دارای طرفداران بسیاری می باشد و مالکین این دسته از اتومبیل های کراس اوور ژاپنی، برخی از مواقع به دنبال خرید لاستیک نیسان جوک هستند. در همین راستا، این متن را به معرفی برخی از سایزهای لاستیک نیسان جوک اختصاص داده ایم، تا افرادی که تمایل به تعویض لاستیک های خودرو را دارند، راحت تر بتوانند از میان محصولات موجود، انتخاب خود را انجام دهند. اتومبیل نیسان جوک در تیپ های متفاوت تولید شده است و این مسئله باعث گردیده هنگام انتخاب لاستیک نیسان جوک، این نکتۀ مهم و اساسی را در نظر بگیرید. فروشگاه چرخ و یدک، متناسب با سرمایه گذاری که در زمینۀ واردات و فروش لاستیک خودرو انجام داده اند، در لیست محصولات خود، امکان خرید لاستیک نیسان جوک را با برندهای خارجی و داخلی فراهم نموده اند.

خرید لاستیک نیسان جوک پلاتینیوم

اتومبیل نیسان جوک دارای قدرت موتور به اندازۀ 190 اسب بخار و گشتاور 240 نیوتن متر می باشد. ضمن آنکه از پیشرانه 1600 سی سی توربو، 4 سیلندری برخوردار است. البته شاخص های مذکور متناسب با تیپ های مختلف این ماشین، ممکن است تفاوت جزئی داشته باشد. اگر در پی خرید  انواع لاستیک نیسان جوک هستید، بایستی مشخصات فنی مندرج بر روی تایرهای فابریک نیسان جوک را مد نظر قرار دهید. در این صورت راحت تر می توانید از میان سایزهای مختلف موجود در بازار، بهترین انتخاب خود را داشته باشید.

از جمله انواع سایز لاستیک نیسان جوک می توان به 225/55R17، 215/55R17، 225/45R18 اشاره نمود که مبتنی بر سایز رینگ خودرو، نوع جاده و شرایط محیطی انتخاب خود را انجام دهید. با توجه به اینکه در گذر زمان، شاهد استهلاک لاستیک های خودرو، به دلایل مختلف هستیم، بایستی در اولین فرصت نسبت به خرید لاستیک نیسان جوک مناسب از طریق فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک اقدام نمائید.

لاستیک نیسان جوک را می توانید در سایزهای متفاوت، از طریق مراکز فروش تایر خریداری نمائید. یک سری فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید لاستیک نیسان جوک وجود دارد که در ادامۀ مقاله با جزئیات بیشتر بدان می پردازیم. اتومبیل نیسان جوک از جمله خودروهای وارداتی ژاپنی است که برای نخستین بار در نمایشگاه ژنو در سال 2010، در معرض دید عمومی قرار گرفت و شاهد عرضۀ آن در بازار جهانی شدیم. کمپانی جهان نوین آریا در سال 2016 توانست در تیپ های اسکای پک، پلاتینیوم و اسپرت موفق به عرضۀ خودروی نیسان جوک در بازار ایران گردند. در صورت تمایل به تعویض لاستیک نیسان جوک بایستی سایز رینگ این اتومبیل را در نظر بگیرید. فروشگاه چرخ و یدک بر روی فروش لاستیک برای خودروهای داخلی و خارجی متمرکز هستند و این چنین موفق به عرضۀ سایزهای مختلف لاستیک نیسان جوک می باشند.

خرید لاستیک نیسان جوک اسکای پک

پیش از خرید لاستیک خودرو، بایستی مشخصات فنی اتومبیل و همچنین تایر را به طور دقیق بررسی نمائید. علاوه بر آنکه شرایط محیطی و نوع جاده نیز بر روی انتخاب سایز لاستیک نیسان جوک و هر اتومبیل دیگری مؤثر می باشد. بدین ترتیب با آسودگی خاطر می توانید در شرایط آب و هوایی مختلف، کنترل اتومبیل خود را به سهولت انجام دهید. اتومبیل نیسان جوک دارای موتور 1600 سی سی و 4 سیلندر با قابلیت تنفس طبیعی می باشد. توان تولید 117 اسب بخار قدرت و همچنین 158 نیوتن متر گشتاور از دیگر مشخصات فنی نیسان جوک در دو تیپ اسکای پک و پلاتینیوم به شمار می روند.

اگر در پی خرید لاستیک نیسان جوک استاندارد هستید، می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط بوده و پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، متناسب با تیپ اتومبیلتان، مناسب ترین لاستیک نیسان جوک را در برندهای معتبر خارجی با قیمت ارزان و اورجینال خریداری نمائید. جهت مشاهدۀ مدل های متنوع لاستیک های خودرو می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 144
نمایش همه
علاقه مندی ها ()