اگر خودروی هیوندای توسان را از نزدیک ملاحظه کرده باشید، متوجه شاسی بدنۀ کراس اوور کامپکت آن می شود که توانسته نظر بسیاری از افراد را جلب کند. در همین راستا، رانندگان برخی از مواقع خواستار خرید لاستیک توسان  هستند. در نتیجه با مراجعه به بازار و مشاهدۀ مدل و برندهای متنوع لاستیک خودرو، ممکن است سردرگم شوند و قادر به انتخاب و خرید لاستیک توسان مناسب نباشند. به همین منظور، این مقالۀ کوتاه را گردآوری نموده ایم تا آشنایی اولیه نسبت به چگونگی انتخاب لاستیک توسان بدست آورید. فروشگاه چرخ و یدک یکی دیگر از فروشندگان مطرح در زمینۀ لاستیک خودرو می باشند که در لیست محصولات خود، امکان خرید لاستیک توسان را با برندهای معتبری چون میشلن، هانکوک، کومهو، نکسن، نانکن، پیرلی، دانلوپ، گودیر، بریجستون و ... فراهم آورند.

ویژگی های لاستیک توسان

از آنجایی که این لاستیک های خودرو است که عامل حرکت اتومبیل بر روی جاده می باشد، نوع تایر بر روی فرمان پذیری خودرو و میزان سطح چسبندگی آن در شرایط محیطی مختلف خواهد داشت. در صنعت لاستیک سازی شاهد تولید تایرهای خودرو در طبقه بندی متفاوت هستیم. بنابراین در زمان انتخاب لاستیک توسان، بایستی از میان دسته بندی تایرهای تمام فصل، تابستانه و زمستانه، بهترین خرید را انجام دهید. لاستیک سورنتو از محصولات فروشگاه چرخ و یدک است و می توانید خرید لاستیک سورنتو را از طریق سایت انجام دهید.

این در حالی است که عمدتاً لاستیک توسان از میان لاستیک های رادیال و یا لاستیک آفرود انتخاب می شود چون منطبق بر تکنولوژی روز ساخته شده اند و قابلیت بهبود عملکرد اتومبیل را دارند. در صورت نیاز به خرید لاستیک توسان از نوع تمام فصل و رادیال می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. پس از اطلاع از قیمت لاستیک توسان، بدون دغدغه می توانید به صورت آنلاین، همراه با گارانتی معتبر اقدام به خرید این نوع لاستیک نمائید.

 

لاستیک توسان را می توانید از طریق مراکز معتبر در حوزۀ فروش لاستیک خودرو خریداری نمائید. بدون شک، فاکتورهای متعددی در حوزۀ انتخاب لاستیک خودرو وجود دارد که بایستی رانندگان، در زمان تعویض تایرهای اتومبیل بدان توجه داشته باشند. اتومبیل هیوندای توسان جزء خودرهای کراس اوور محسوب می گردد و در میان اتومبیل های هم ردۀ خود، طرفداران بسیار دارد. در همین راستا، تقاضا برای خرید لاستیک توسان در سطح بازار بسیار مشاهده می شود. در پی این اتفاق، در لیست محصولات فروشگاه چرخ و یدک می توانید شاهد فروش لاستیک توسان باشید.

معرفی انواع سایز لاستیک توسان

خودروی توسان دارای موتور 4 سیلندری با حجم موتور 2359 سی سی می باشد که قابلیت تنفس طبیعی را دارد. این خودرو دارای محور محرک دو دیفرانسیل جلو، حداکثر گشتاور 228 نیوتن متر و حداکثر قدرت موتور 177 اسب بخار در 6 هزار دور در دقیقه می باشد. بنابراین هنگام خرید لاستیک توسان بایستی توجه کافی نسبت به مشخصات فنی خودرو داشته باشید چون تأثیر مستقیم بر روی طول عمر لاستیک های خودرو خواهد داشت.

شرایط محیطی و نوع جاده نیز به نوبۀ خود بر روی انتخاب و خرید لاستیک توسان تأثیر می گذارد. بنابراین اگر در زمینۀ خرید لاستیک خودرو تخصص و دانش کافی ندارید، می توانید با کارشناسان فروش ما در اتباط بوده و پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، در نهایت بهترین سایز لاستیک توسان را انتخاب و سفارش دهید. از رایج ترین سایزهای لاستیک توسان می توان به 235/60R16، 235/55R18، 225/55R18 اشاره نمود. بنابراین به سهولت می توانید متناسب با تیپ اتومبیل توسان که در اختیار دارید، مناسب ترین سایز لاستیک توسان را خریداری نمائید.

قیمت لاستیک توسان به برند، سال تولید و مدل آن وابسته است. در نتیجه با مراجعه به مراکز فروش تایرهای خودرو، امکان خرید لاستیک توسان ارزان و گران در برندهای خارجی وجود دارد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک تماس حاصل فرمائید و پس از بررسی محصولات موجود، به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 95
نمایش همه
علاقه مندی ها ()