فروشگاه نیوپارت متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، توانسته اند موفق به تأمین و فروش قطعات بسترن منطبق بر مدل خودروهای بسترن B30، B50، B50F و ... گردند. این مجموعۀ معتبر همواره آمادۀ تهیه و توزیع انواع قطعات بسترن خواهند بود و با تضمین کیفیت و اصالت کلیۀ قطعات را عرضه می نمایند. فروش قطعات بسترن در دسته بندی متفاوت انجام می پذیرد چون هر خودرویی شامل اجزای مختلفی است. در نتیجه آسیب دیدگی حتی کوچک ترین قطعات، می تواند تأثیر منفی بر روی عملکرد اتومبیل داشته باشد. بنابراین در اولین فرصت بایستی نسبت به تعویض و خرید لوازم یدکی بسترن اصل اقدام نمائید. جهت استعلام قیمت قطعات بسترن می توانید به فروشگاه نیوپارت مراجعه نمائید.

معرفی انواع لوازم یدکی بسترن

سیستم ترمز، ضد قفل، کمک فنر عقب، جلو پنجره بسترن، کنستر بنزین، پمپ بنزین، خنک کننده گیربکس، اکسل عقب، لنت ترمز جلو، سگدست جلو، لنت ترمز عقب، میل لنگ بسترن، میل سوپاپ دود، میل سوپاپ هوا بسترن، یاتاقان ثابت و متحرک، شاتون بسترن، سر سیلندر، واتر پمپ بسترن، اویل پمپ بسترن، واشر کامل، واشر سر سیلندر بسترن، واشر درب سوپاپ بسترن و ... برخی از انواع قطعات بسترن به شمار می روند. بدین ترتیب متناسب با مدل اتومبیل و قطعۀ معیوب می توانید نسبت به خرید لوازم یدکی بسترن اقدام نمائید.

از جمله نکات مهمی که بایستی هنگام خرید قطعات بسترن B30 و ... بدان توجه نمود، می توان به بررسی کیفیت آن اشاره کرد. با توجه به اینکه برخی از لوازم یدکی بسترن وارداتی هستند، بدون شک بررسی اورجینال بودن آنها حائز اهمیت است. جهت استعلام قیمت لوازم یدکی بسترن می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ نیوپارت تماس حاصل فرمائید. این نوع محصول را می توانید با اطمینان خاطر از طریق ما خریداری نمائید.

لوازم یدکی بسترن شامل انواع قطعات ریز و درشت است که هر کدام از آنها وظیفۀ انجام فعالیت خاص را دارند. به دلایل مختلف، ممکن است برخی از قطعات بسترن دچار آسیب دیدگی شود. بدین ترتیب بایستی لوازم یدکی جدید اورجینال را تهیه نموده و جایگزین قطعات معیوب نمائید. این چنین، اگر تمایل به خرید قطعات بسترن B30 و ... را دارید، بایستی به مراکز معتبر نمائید. فروشگاه نیوپارت چندین سال است که در حوزۀ فروش قطعات خودروهای بسترن فعالیت می کنند.

سفارش لوازم یدکی بسترن B30

از جمله انواع لوازم یدکی بسترن می توان به واشر سر سیلندر بسترن، اویل پمپ بسترن، واشر کامل، میل سوپاپ هوا، یاتاقان بسترن، شاتون، شمع موتور، کمک فنر جلو، رینگ موتور، پیستون موتور، شلگیر جلو، سینی زیر موتور بسترن، رینگ چرخ بسترن، رام زیر موتور، دیسک چرخ عقب و جلو، جعبه فرمان بسترن، توپی سر کمک، توپی چرخ عقب بسترن، توپی چرخ جلو و ... اشاره نمود. هر کدام از قطعات بسترن مذکور دارای ویژگی و عملکرد منحصربفرد می باشند. بدین ترتیب آسیب دیدگی حتی کوچک ترین لوازم یدکی بسترن نیاز به بررسی دقیق خودرو و عملکرد سایر قطعات خواهد داشت.

در اولین فرصت می بایست نسبت به تعویض قطعات و لوازم یدکی بسترن که دچار آسیب قرار گرفته اند، اقدام نمائید. بدیهی است، استفاده از اتومبیل معیوب می تواند تغییرات چشمگیر در عملکرد اتومبیل بوجود آورد. بنابراین راننده بایستی در حفظ و نگهداری اجزای تشکیل دهندۀ خودرو توجه و دقت کافی داشته باشند و به محض آسیب دیدگی و نقص فنی اتومبیل، می بایست قطعات معیوب تعمیر گردند.

قیمت قطعات بسترن به نوع آن بستگی دارد. ضمن آنکه قیمت ارز بر روی قیمت لوازم یدکی بسترن که به صورت وارداتی تهیه می شوند، دارای نوسان است. بنابراین در صورت تمایل به تعویض لوازم یدکی خودروهای بسترن، می توانید موجود بودن و بروزترین قیمت قطعات بسترن B30، B50 و ... را از طریق مجموعۀ نیوپارت خریداری نمائید.

فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 100
نمایش همه
علاقه مندی ها ()