مرکز تخصصی تهران کار کی از جمله مجموعه هایی است که در حوزۀ خدمات ساخت ریموت و سوئیچ خودروهای لوکس منجمله ساخت ریموت لکسوس فعالیت می کنند. این مجموعۀ معتبر همواره با امکانات تخصصی که در اختیار دارند، قادر به تراشیدن و ساخت کلید سوئیچ منطبق بر اصل آن هستند. سوئیچ لکسوس متناسب با مدل های مختلف این خودرو، دارای یک سری تفاوت جزئی نسبت به یکدیگر می باشند. در صورت لزوم به دریافت خدمات ساخت ریموت لکسوس به صورت یدک، می توانید با کارشناسان ما در مرکز تخصصی تهران کار کی تماس بگیرید.

ساخت تخصصی ریموت و سوئیچ لکسوس

نکات فراوانی در خصوص چگونگی تراشیدن کلید، غیر فعال سازی کد، کددهی جدید و در نهایت ساخت سوئیچ لکسوس و همچنین ریموت لکسوس وجود دارد. بنابراین اگر جزء یکی از دارندگان خودروهای لوکس لکسوس هستید، در صورت مواجه با مشکلاتی منجمله گم شدن سوئیچ و ریموت، خراب شدن ریموت، باز نشدن درب های خودرو و مواردی از این قبیل جهت ساخت ریموت لکسوس یا باز کردن درب و بررسی سوئیچ لکسوس می توانید از تخصص گروه متخصص تهران کار کی بهره مند گردید.

تعدد مدل خودورهای لکسوس بسیار است و این مسئله باعث گردیده هنگام درخواست ساخت سوئیچ یدک لکسوس، به مدل خودرو اهمیت داده شود چون از تکنولوژی متفاوت در فرآیند ساخت مدل های متفاوت سوئیچ لکسوس استفاده می شود. از جمله مدل خودروهای لکسوس در ایران می توان به RX350، ES250، ES350، NX300، NX200 و GS250 اشاره نمود. بنابراین پیش از اقدام به کددهی جدید و ساخت ریموت لکسوس، تکنسین مربوطه بایستی دانش و تخصص کافی نسبت به مشخصات فنی تعریف پروگرام دهی و بازگشایی کامپیوتری خودرو داشته باشد. در حال حاضر مجموعۀ تهران کار کی قادر به ارائه خدمات ساخت ریموت لکسوس و سایر خدمات به صورت اینترنتی و غیر حضوری به مشتریان خود در سرتاسر کشور می باشند.

ساخت سوئیچ لکسوس نیاز به تخصص دارد چون تکنولوژی ساخت سوئیچ خودروهای لوکس نسبت به اتومبیل های قدیمی پیشرفته تر است. با توجه به اینکه مدل های متفاوتی از اتومبیل لکسوس تولید و در بازار ایران مورد استفاده قرار گرفته می شوند، به همین دلیل تکنولوژی ساخت هر کدام از مدل های متفاوت ریموت لکسوس و یا سوئیچ های لکسوس متمایز می باشند و دارای کددهی و پروگرام دهی متفاوت هستند. البته با پیشرفت تکنولوژی توانسته اند سطح امنیت خودروهای لکسوس را دو چندان نمایند و درب های خودرو به سیستم ضد سرقت مجهز هستند. مرکز تخصصی تهران کار کی با این وجود قادر به بازگشایی خودرو بدون آسیب دیدگی به قفل های آن می باشند. جهت ساخت سوئیچ یدک لکسوس می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

غیر فعالسازی و کددهی جدد سوئیچ های لکسوس

این مجموعۀ معتبر قادر به ارائه کلیۀ خدمات مرتبط به ساخت سوئیچ لکسوس به صورت حضوری و غیر حضوری می باشند. بنابراین اگر خواستار دریافت خدمات بازگشایی کامپیوتری اتومبیل لکسوس خود هستید، می توانید با متخصصین ما در تهران کار کی تماس بگیرید. لازم به ذکر است که هزینه ساخت ریموت لکسوس متفاوت از قیمت ساخت سوئیچ لکسوس تعیین می گردد. در واقع به طور کلی، بسته به نوع خدماتی که ارائه داده می شود، هزینۀ متفاوت به مشتریان مطرح می شود.

بدین ترتیب متناسب با مدل اتومبیل، می توانید درخواست غیر فعالسازی و یا تعریف کد جدید برای سوئیچ لکسوس را داشته باشید. اگر دارندۀ یکی از خودروهای لکسوس هستید، بدون درنگ می توانید با مراجعه به مراکز معتبر، شناخته شده و با سابقه، نسبت به ساخت ریموت یدک لکسوس و سایر خدمات مرتبط به تعمیرات، غیر فعال سازی کد سوئیچ لکسوس، کددهی جدید، تعویض قاب و باتری ریموت لکسوس و ... اقدام نمائید. همواره مجموعۀ تهران کار کی متناسب با نیاز مشتریان، آمادۀ ارائه بهترین خدمات با حداقل دستمزد می باشند.

 تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از ۹ صبح تا ۹ شب ، پذیرش  صرفا با هماهنگی می باشد

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 613
نمایش همه
علاقه مندی ها ()