خودروی سوناتا از جمله محصولات کمپانی هیوندا به شمار می رود که دارای مشخصات فنی و طراحی بدنه خاص می باشد. این مسئله باعث جلب نظر بسیاری از افراد گردیده و مالک این اتومبیل هیوندا می باشند. با گذشت زمان، لاستیک سوناتا  نیز دچار فرسایش شده و بایستی هر چند سال یکبار نسبت به تعویض آنها اقدام نمود. لاستیک سوناتا در برند و سایزهای متفاوت قابل خریداری می باشد چون این خودرو در طول سال های متوالی در تیپ های متفاوت تولید و روانۀ بازار شده است. بدین ترتیب هنگام خرید لاستیک سوناتا می بایست سایز رینگ و سایر مشخصات فنی اتومبیل را مد نظر قرار دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش چرخ و یدک مشورت نمائید.

خرید بهترین لاستیک سوناتا

انتخاب نوع لاستیک بر روی کیفیت عملکرد و فرمان پذیری اتومبیل تأثیرگذار خواهد بود. بدین ترتیب بایستی هنگام خرید لاستیک سوناتا، بایستی مشخصات فنی مندرج بر روی تایرهای فابریک اتومبیل را مد نظر قرار دهید. اتومبیل سوناتا دارای یک موتور 2400 سی سی با قدرت موتور 197 اسب بخار و جعبه دنده 6 سرعته اتومات می باشد. این خودرو دارای محور محرک دیفرانسیل جلو، پیشرانه 4 سیلندر، حداکثر گشتاور 229 نیوتن متر و سرعت 208 کیلومتر بر ساعت می باشد و با در اختیار داشتن لاستیک هایی با سایز 215/55R17 می تواند عملکرد بالایی داشته باشد.

فروش لاستیک سوناتا در سایزهای متفاوت همچون 205/65R16، 225/45R18، 21/60R16 صورت می پذیرد. لذا با مد نظر قرار دادن سایز رینگ های خودرو، در نهایت می توانید بهترین انتخاب خود را داشته باشید. در حال حاضر امکان خرید لاستیک سوناتا از میان برندهای کومهو، هانکوک، نکسن، نانکن، پیرلی، میشلن، تراینگل و ... وجود دارد. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه، راحت تر می توانید تصمیم گیری نسبت به خرید آنلاین لاستیک سوناتا همراه با گارانتی داشته باشید.

لاستیک سوناتا را می توانید از میان برندهای خارجی و ایرانی خریداری نمائید. شاخص های متعددی در انتخاب و خرید لاستیک های جدید برای اتومبیل مطرح می شود و رانندگان بایستی توجه کافی نسبت به چنین موضوعای داشته باشند. اتومبیل سوناتا از جمله محصولات کمپانی خودروسازی هیوندا به شمار می رود که در جایگاه خود، از نظر مشخصات فنی و شکل ظاهری در سطح عالی قرار گرفته می شود. بدین ترتیب دارندگان این خودرو، در صورت لزوم به خرید لاستیک سوناتا، بایستی در انتخاب تایر دقت لازم داشته باشند. از جمله سایزهای رایج لاستیک سوناتا می توان به 205/65R16، 215/60R16، 235/45R18، 215/55R17 اشاره نمود. فروشگاه چرخ و یدک پس از بررسی وضعیت بازار، توانسته اند در لیست محصولات خود، موفق به فروش لاستیک سوناتا در برندهای معتبر گردند.

خرید لاستیک سوناتا با عملکرد بالا

به طور کلی، لاستیک بر روی عملکرد و فرمان پذیری اتومبیل تأثیرگذار خواهد بود. بدین ترتیب با فرسودگی لایۀ خارجی لاستیک های سوناتا، بایستی در اولین فرصت نسبت به تعویض آنها اقدام نمائید. همانطور که می دانید بر روی تایرهای نو، شیار و آج هایی با ارتفاع زیاد قرار گرفته می شود تا قابلیت چسبندگی بالا بر روی سطح جاده های خیس و لغزنده را داشته باشند. بنابراین به محض از بین رفتن این قسمت ها، میزان چسبندگی تایرها به جاده کمتر می شود. علاوه بر آنکه امکان آسیب دیدگی و پنچری لاستیک ها افزایش پیدا می کند.

قیمت لاستیک سوناتا بر اساس شاخص های مهم منجمله مشخصات فنی و همچنین مدل و برند آن تعیین می گردد. هم اکنون با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، امکان خرید لاستیک سوناتا ارزان و با کیفیت و همچنین در عین حال گران با برندهای خارجی فراهم می باشد. در صورت نیاز به بررسی بیشتر و در نهایت سفارش آنلاین لاستیک سوناتا می توانید با کارشناسان فروش ما در چرخ و یدک مشورت نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 106
نمایش همه
علاقه مندی ها ()