اتومبیل نیسان جوک یکی از محبوب ترین خودروهای شاسی بلند لوکس ژاپنی محسوب می گردد که در ایران دارای طرفداران خاص خود می باشد. لاستیک نیسان جوک را می توانید در سطح بازار با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری نمائید. اگر در پی تعویض لاستیک های قدیمی و فرسودۀ خودروی نیسان جوک هستید، بایستی توجه لازم نسبت به مشخصات فنی مندرج بر روی تایرهای فابریک این خودرو داشته باشید. انتخاب و خرید لاستیک نیسان جوک  را می توانید از بین برندهای خارجی و ایرانی انجام دهید که البته اکثر رانندگان چنین خودروهای لوکسی، برندهای خارجی را انتخاب می نمایند. فروشگاه چرخ و یدک در لیست محصولات خود، اقدام به فروش لاستیک نیسان جوک می نمایند.

سایزهای رایج لاستیک نیسان جوک

انتخاب تایر نیسان جوک را می توانید از میان سایزهای 225/45R18، 215/55R17، 205/60R16 انجام دهید. لازم به ذکر است که انتخاب شما به سایز رینگ های این خودرو بستگی دارد. بنابراین متناسب با مدل خودرو و شرایط محیطی که قصد استفاده از اتومبیل را دارید، می توانید نسبت به خرید لاستیک نیسان جوک تصمیم نهایی بگیرید. این خودروی محبوب ژاپنی تجهیز به موتور 4 سیلندری با 16 سوپاپ، حجم موتور 1600 سی سی، حداکثر قدرت موتور 117 اسب بخار و حداکثر گشتاور 158 نیوتن متر در 4 هزار دور در دقیقه می باشد. خودروی نیسان جوک، قابلیت شتاب گیری صفر تا صد را ظرف مدت 11.5 ثانیه دارد.

رانندگان چنین خودروهایی، پس از بررسی مشخصات فنی تایرهای فابریک، تلاش می کنند اقدام به خرید لاستیک مناسب نمایند. عمدتاً تایرهای تمام فصل را به عنوان لاستیک نیسان جوک انتخاب می کنند چون دوام و ماندگاری بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارند. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و دقیق نسبت به مشخصات فنی و خرید آنلاین لاستیک نیسان جوک می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 

لاستیک نیسان جوک را می توانید از طریق فروشگاه چرخ و یدک خریداری نمائید. این مجموعۀ معتبر بر روی فروش لاستیک خودرو تمرکز دارند و در طول فعالیت حرفه ای خود، توانسته اند برندهای معتبر خارجی و ایرانی با کیفیت را در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند. اتومبیل نیسان جوک از محصولات کشور ژاپن می باشد که توسط شرکت تولید کننده در تیپ های متفاوت تولید و روانۀ بازار جهانی شده است. این چنین مالکین خودری نیسان جوک، بایستی توجه کافی نسبت به مشخصات فنی خودرو داشته باشند. مبتنی بر سایز رینگ های خودرو، انتخاب درستی از سایز لاستیک نیسان جوک داشته باشید.

خرید لاستیک نیسان جوک همراه با گارانتی

در صورت تمایل به تعویض تایرهای قدیمی و خرید لاستیک نیسان جوک، می توانید انتخاب خود را از میان برندهای خارجی همچون لاستیک هانکوک، لاستیک نکسن، لاستیک پیرلی، لاستیک میشلن، لاستیک کومهو، لاستیک یوکوهاما، لاستیک گودیر و ... انجام دهید. این چنین، با اطمینان خاطر نسبت به سازگاری لاستیک با مشخصات فنی خودرو، تجربۀ بهتری در رانندگی خواهید داشت.

قیمت لاستیک نیسان جوک به برند و مدل تایر بستگی دارد. بنابراین همواره هنگام خرید لاستیک خودرو، بایستی دقت کافی نسبت به ویژگی های اتومبیل داشته باشید. لاستیک نیسان جوک فابریک در تیپ های متفاوت شامل سایزهایی همانند 215/55R17، 205/60R16، 225/55R18، هستند. این چنین با آسودگی خاطر، می توانید بهترین انتخاب لاستیک رادیال را برای اتومبیل خود داشته باشید. نوع لاستیک بر روی کیفیت رانندگی تأثیر می گذارد و به همین دلیل هر چند سال یکبار بایستی نسبت به تعویض تایرهای فرسوده و مستهلک خودرو اقدام نمود.

جایگزینی لاستیک های جدید، می تواند بازدهی اتومبیل و به نوعی کنترل پذیری فرمان را در شرایط آب و هوایی مختلف تسهیل نماید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات دقیق و سفارش لاستیک نیسان جوک همراه با خدمات گارانتی معتبر می توانید با کادر فروش ما در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک ارتباط آنلاین داشته باشید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 164
نمایش همه
علاقه مندی ها ()