اتومبیل پراید از جمله خودروهای رایج در بازار به شمار می رود و به همین دلیل در سطح بازار شاهد افزایش تقاضا برای خرید لاستیک پراید هستیم. لاستیک از قطعات اصلی و حیاتی خودرو به شمار می رود چون ارتباط مستقیم با سطح جاده دارد. بنابراین سطح چسبندگی خودرو به جاده بر اساس نوع لاستیک هایی که برای آن تهیه می نمائید، خواهد داشت. در صورت تمایل به کسب اطلاعات تخصصی نسبت به مشخصات فنی لاستیک پراید می توانید با کارشناسان فروش ما در فروشگاه چرخ و یدک مشورت نمائید.

نکاتی درباره لاستیک پراید

البته لازم به ذکر است که مد نظر قرار دادن مشخصات فنی خودرو و ویژگی های مندرج بر روی تایرهای فابریک پراید به شما کمک می کند که بتوانید بهترین انتخاب خود را انجام دهید. در عین حال، شاخص های متعدد دیگری همچون شرایط محیطی و نوع جاده نیز بر روی انتخاب مدل لاستیک پراید تأثیرگذار می باشد. بنابراین اگر از آن دسته رانندگانی هستید که با زمان تعویض تایرهای قدیمی اتومبیلتان روبرو شده اید، بایستی سطح آگاهی خود را نسبت به مشخصات فنی و سایز لاستیک پراید مورد نظر افزایش دهید.

اهمیت دادن به چنین موضوعات مهمی، به شما کمک می کند که بتوانید مناسب ترین نوع لاستیک پراید را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمائید. در انتخاب و خرید لاستیک پراید بایستی فاکتورهای مهم منجمله عرض لاستیک، مقدار ارتفاع لاستیک نسبت به پهنا، نوع ساختار، نوع کاربری تایر نسبت به شرایط محیطی، جنس مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر، ارتفاع آج و طرح گل رویۀ خارجی لاستیک در نظ گرفته شوند. در نهایت با آسودگی خاطر می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید و با استفاده از لاستیک پراید مناسب، می توانید رانندگی خوب و با کیفیتی را تجربه نمائید. در حال حاضر جهت انتخاب و خرید آنلاین لاستیک پراید می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. پس از کسب اطلاعات مکفی، بهترین انتخاب را متناسب با بودجه اتان انجام دهید.

لاستیک پراید از جمله تایرهای پرفروش موجود در بازار به شمار می رود. در حال حاضر امکان خرید لاستیک پراید با قیمت ارزان و کیفیت بالا برای شما فراهم خواهد بود. با توجه به اینکه اتومبیل پراید در دسته بندی خودروهای سواری معمولی قرار گرفته می شود، به سهولت می توان از میان برندهای مختلف همچون لاستیک بارز، لاستیک ایران تایر، لاستیک کومهو، لاستیک هانکوک، لاستیک کرمان تایر، لاستیک یزد تایر، لاستیک نکسن، نانکن و ... بهترین انتخاب خود را داشته باشید. در نظر گرفتن شاخص های مرتبط به مشخصات فنی خودرو و علائم مندرج بر روی لاستیک های فابریک پراید موارد مهمی هستند که می توانند شما را در انتخاب بهترین لاستیک همراهی کنند.

خرید لاستیک پراید ارزان

فروشگاه چرخ و یدک از جمله فروشندگان مطرح در حوزۀ لاستیک خودرو به شمار می روند که توانسته اند به اقتضای نیاز مصرف کنندگان، معتبرترین برندهای ایرانی و خارجی را در لیست محصولات خود به بازار عرضه نمایند. ارتفاع لاستیک نسبت به پهنا، شاخص ساخت و سایز لاستیک، نوع متریال به کار رفته، شاخص بار، سرعت قابل تحمل لاستیک، نوع الگوریتم و طرح مندرج بر روی تایر از جمله موارد مهمی هستند که تأثیر مستقیم در انتخاب نوع لاستیک پراید خواهد داشت.

در انتخاب لاستیک پراید 111، 131، 132، 151 و ... می توانید مشخصات فنی تایرهای فابریک را مد نظر قرار دهید. عمدتاً بر اساس جدول مشخص، درج حرف s بر روی تایر میزان سرعت قابل تحمل برای لاستیک تعیین می گردد. حروف لاتین S,T و H معرف تایرهایی است که برای خودروهای اسپرت و مسابقه مورد استفاده قرار گرفته می شوند. این در حالی است که لاستیکی که با حرف لاتین H مشخص شده باشد، قابلیت تحمل سرعت 210 کیلومتر بر ساعت را خواهد داشت. البته درج حروف لاتین W و Y نیز قابلیت تحمل حداکثر سرعت در بازۀ 270 الی 300 کیلومتر بر ساعت را خواهد داشت.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 117
نمایش همه
علاقه مندی ها ()