اتومبیل دنا از محصولات شرکت ایران خودرو محسوب می گردد که دارای فیس لیفت اتومبیل سمند می باشد. این خودرو دارای دیفرانسیل جلو، گیربکس 5 دنده دستی با پیشرانه 4 سیلندر از نوع EF7 می باشد که از حجم موتور 1700 سی سی برخوردار است. بسیاری از افراد تمایل به استفاده از خدمات مراکز فروش اقساطی دنا دارند. افزایش پند برابری قیمت های خودروهای داخلی علاوه بر محصولات خارجی، عموم افراد را ترغیب به خرید اقساطی خودرو نموده است. در نتیجه مراکز عرضۀ خودرو، به منظور جلوگیری از رکود بازار، توانسته اند با ارائه پیشنهادات فروش اقساطی دنا، شرایط مناسب تری را برای خرید خودرو فراهم آورند. مجموعه دنیای خودرو یکی دیگر از فعال ترین مراکز فروش اقساطی خودرو، توانسته اند در لیست محصولات پرفروش خود، موفق به فروش اقساطی دنا  معمولی و دنا پلاس گردند.

فاکتورهای مهم در خدمات فروش اقساطی دنا

بدین ترتیب افرادی که دارای حداقل سرمایه ای هستند، می توانند نسبت به خرید اقساطی دنا از طریق مجموعۀ ما اقدام نمائید. بسیاری از افراد تمایل دارند اتومبیل شخصی داشته باشند. بدین ترتیب تلاش دارند متناسب با وضعیت اسفناک کنونی، همچنان شرایطی را برای تحقق نیازهای خود فراهم آورند. این چنین ارائه خدمات فروش اقساطی دنا، می تواند موقعیت های مناسبی را پیش روی شما آورده و منجربه خرید اتومبیل با شرایط آسان گردد.

شاخص های مهمی که بایستی هنگام استفاده از خدمات فروش اقساطی دنا در نظر بگیرید، عبارتند از زمان تحویل اتومبیل، تعداد اقساط، میزان مبلغ پیش پرداخت، میزان و نوع ضامن و اصالت سند می باشند. همواره به یاد داشته باشید، پیش از عقد قرارداد بایستی تمام جوانب پیش رو سنجیده و سپس با آسودگی خاطر نسبت به خرید اقساطی خودرو اقدام نمائید. جهت دریافت مشاوره تخصصی در زمینۀ شرایط خرید اقساطی دنا می توانید با مجموعه دنیای خودرو تماس حاصل فرمائید.

فروش اقساطی دنا با شرایط منعطف تر به مشتریان پیشنهاد داده می شود. بنابراین افرادی که تمایل به خرید یکی از تیپ های اتومبیل دنا را دارند ولی قدرت پرداخت یکجا قیمت خودرو را ندارند، می توانند از پیشنهادات فروش اقساطی دنا استفاده نمایند. در حال حاضر ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو در دو دسته بندی اصلی با اقساط کوتاه مدت و بلند مدت به مشتریان پیشنهاد داده می شود. بنابراین توصیۀ اکید بر این موضوع مهم داریم که دقیق تر به بررسی مفاد درج شده در قرارداد فروش اقساطی بپردازید. مجموعه دنیای خودرو با سال ها کسب تجربه و سرمایه گذاری در حوزۀ خرید و فروش خودرو، توانسته اند با تسریع نمودن شرایط، خدمات فروش اقساطی دنا و سایر محصولات شرکت ایران خودرو، سایپا، گروه بهمن و ... را گسترش دهند.

نکات طلایی در خصوص فروش اقساطی دنا

با توجه به تعدد مراکز ارائه دهندۀ خدمات فروش اقساطی خودرو، بایستی جهت خرید اقساطی دنا به مراکز معتبر و شناخته شده در این حوزه مراجعه نمائید. آگاهی داشتن نسبت به چنین موضوعاتی، به شما کمک می کند که بتوانید با اطمینان خاطر از چنین فرصت هایی استفاده نموده و در نهایت مالکیت یک اتومبیل سواری را کسب نمائید. امروزه اکثر افراد از پیشنهادات فروش اقساطی دنا با شرایط تحویل فوری استقبال می کنند چون حین پرداخت اقساط، قادر به استفاده از اتومبیل خریداری شده، خواهند بود.

بررسی وضعیت سند و شرایط مرتبط به زمان تحویل سند از جمله موارد مهمی می باشد که هنگام استفاده از خدمات فروش اقساطی دنا و هر اتومبیل دیگری بایستی از سوی خریدار در نظر گرفته شوند. سهل انگاری نسبت به چنین موضوعی، می تواند عواقب ناخوشایند برای شما به دنبال داشته باشد. در واقع بررسی نکات مرتبط به میزان سود بازپرداخت و معتبر بودن مرکز ارائه دهندۀ خدمات از جمله موارد مهم و اساسی هستند که می توانید از طریق مجموعه دنیای خودرو نسبت به معتبر بودن آنها اطمینان حاصل نمائید.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 113
نمایش همه
علاقه مندی ها ()