تعمیر توربوشارژ نیاز به تخصص دارد و افرادی که مالک اتومبیل های سبک و سنگین پیشرفته و تجهیز به سیستم موتور توربو شارژ هستند، بایستی چنین خدماتی را از سوی افراد متخصص دریافت نمایند. توربو شارژ یک مکانیزم پیشرفته ای است که کاربرد آن را می توانید در نسل جدید موتورهای خودرو ملاحظه نمائید. در واقع هدف از طراحی و ساخت سیستم توربو شارژ در عملکرد موتورهای سرعتی، تسریع زمان سوخت بنزین و افزایش توان موتور خودرو می باشد. لازم به ذکر است که توربو شارژ به عنوان یک مکنده پر قدرت هوا شناخته می شود و از آن برای بهینه سازی مصرف سوخت در نسل جدید خودروهای پیشرفته بکار می گیرند.

در صورت نیاز به دریافت خدمات تعمیر توربو شارژ و اطلاع از قیمت توربو شارژ می توانید به فروشگاه توربو شارژ سنتر مراجعه نمائید. این مجموعه بهترین قیمت توربو شارژ را ارائه می کند.

رعایت اصول در تعمیر توربو شارژ

با توجه به اینکه توربو شارژها متشکل از دو قسمت اصلی منجمله توربین و کمپرسور می باشند، نحوۀ عملکرد آنها بر روی کیفیت و بازدهی موتور تأثیر می گذارد. بنابراین اگر زمانی با اختلال در عملکرد موتور روبرو شدید، تعمیرکار بایستی به عیب یابی و تعمیر توربو شارژ بپردازد. با توجه به اینکه سیستم عملکرد قطعات توربو شارژ برای کلیۀ ماشین آلات سبک و سنگین به یک شکل می باشد، بایستی منطبق بر توان خروجی موتور، سرعت اتومبیل را بیشتر نمود. در غیر اینصورت می تواند منجربه آسیب دیدگی و در نهایت تعمیر توربو شارژ گردد.

محل قرارگیری توربو شارژ، مابین خروجی اگزوز و ورودی سیلندرهای موتور می باشد. در واق این قطعه می تواند دود حاصل از خروجی اگزوز را توسط توربین ها مکیده و با انتقال به کمپرسور، هوای متراکم را به مخزن احتراق بنزین تزریق کند. این چنین در مدت زمان اندک، بنزین سوخته می شود و موتور می تواند حداکثر نیروی گشتاور مورد نیاز اتومبیل را تأمین کند. به همین دلیل رعایت اصول ایمنی در فرایند تعمیر توربو شارژ حائز اهمیت است. برای اطلاع از قیمت توربو شارژ به سایت مراجعه کنید. 

تعمیر توربو شارژ نیاز ابزارآلات و همچنین تعمیرکار مجرب دارد چون از ساختار مکانیکی خاص برخوردار است. در این مقاله قصد داریم ، به صورت مختصر شما را با چگونگی عملکرد توربو شارژ موتور آشنا سازیم. با توجه به اینکه تمامی خودروهای مسابقه و همچنین اتومبیل های اتوماتیک و پیشرفته تجهیز به موتور توربو شارژ هستند، کسب اطلاعات مکفی نسبت به نحوۀ عملکرد این قطعه، می تواند تأثیر مستقیم بر روی نتیجۀ کار داشته باشد. بنابراین اگر کوچک ترین ایراد و نقص فنی را در قسمت موتور ملاحظه نمودید، می توانید نسبت به تعمیر توربو شارژ و سرویس موتور به فروشگاه توربو شارژ سنتر مراجعه نمائید.

بررسی و تعمیر توربو شارژ

طراحی قطعۀ مکانیکی توربو شارژ به نحوی است که قابلیت مکش هوای خروجی اگزوز و سپس متراکم سازی هوا و ارسال آن به سیلندرهای موتور را دارد. توربین تعبیه شده در توربو شارژ به صورت دورانی می چرخد و نسبت به حالت معمولی، از سرعت بیشتری برخوردار است. بنابراین اگر اختلالی در عملکرد فنی موتور در سرعت بالا مشاهده نمودید، بایستی نسبت به تعمیر توربو شارژ به مراکز معتبر مراجعه نمائید که تجهیزات اورجینال در اختیار داشته و با اصول اولیۀ تعمیرات موتورهای پیشرفته آشنایی کامل داشته باشند.

توربو شارژ از جمله تکنولوژی هایی است که می توان در طراحی نسل جدید خودروهای پیشرفته و اتوماتیک ملاحظه نمود چون باعث بهینه سازی مصرف سوخت و همچنین تسریع عملکرد موتور خودرو در سرعت های بالا می گردد. عملکرد موتور اتومبیل به سالم بودن قطعات تشکیل دهنده موتور بستگی دارد. در نتیجه بایستی در اولین فرصت نسبت به سرویس و تعمیر توربو شارژ توسط افراد متخصص و مجرب اقداماتی صورت بپذیرد.

در طراحی نسل جدید موتورهای پیشرفته، توربو شارژ قابلیت بازگردانی انرژی گرمایی هدر رفته از اگزوز را دارد. بنابراین ایجاد اختلال و آسیب دیدگی موتور نیاز به بررسی دقیق قسمت های مختلف موتور خودرو و در نهایت تعمیر توربو شارژ و سرویس آن دارد که توسط متخصصین فروشگاه توربو شارژ سنتر در مدت زمان کوتاه صورت می پذیرد.

فروشگاه توربو شارژ سنتر 

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 02155786865

فکس : 55191341

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 99
نمایش همه
علاقه مندی ها ()