لاستیک نانکن تایوان را می توانید از طریق تنها برخی از مراکز فروش لاستیک خارجی خریداری نمائید. شرکت نانکنگ که با عنوان نانکن در برخی از کشورها منجمله ایران شناخته می شود، در کشور تایوان فعالیت خود را آغاز نموده است و از جمله برندهای معتبر در بازار جهانی محسوب می گردد. هم اکنون فروش لاستیک نانکن تایوان در سایزهای متفاوت از سوی فروشگاه تایر ایرانیان صورت می پذیرد و طرفداران این برند معتبر می توانند با اطمینان خاطر اقدام به خرید این نوع لاستیک نمایند.

خرید لاستیک نانکن تایوان اورجینال

هم اکنون دارندگان اتومبیل سواری و شاسی بلند می توانند اقدام به خرید لاستیک نانکن تایوان اورجینال نمایند. در طراحی و ساخت محصولات کمپانی نانکن از تکنولوژی پیشرفته بهره گرفته می شود و همواره بخش توسعه و تحقیقات این کمپانی معتبر، توانسته اند موفق به تولید لاستیک با ساختارهای متفاوت گردند. در لیست فروش لاستیک نانکن تایوان می توانید دسترسی به لاستیک های آنرود و یا آفرود داشته باشید. در این صورت، با اطمینان خاطر می توانید بهترین تایر را برای اتومبیل خود خریداری نمائید.

طراحی خاص سطح بیرونی لاستیک و همچنین نوع ساختار یا متریال به کار رفته در آن بر روی کیفیت و عملکرد آن تأثیرگذار می باشد. بدین ترتیب متناسب با مدل اتومبیلتان می توانید بهترین تایر را از نوع رادیال و بایاس انتخاب نمائید. شاخص های مهم منجمله میزان استحکام تایر، حداکثر توان سرعت اتومبیل، سایز تایر، نوع ساختار و متریال به کار رفته در ساخت لاستیک بر روی کیفیت لاستیک نانکن  تایوان تأثیرگذار می باشند. بنابراین متناسب با مدل اتومبیل، می توانید بهترین سایز لاستیک زمستانه، تابستانه و یا تمام فصل را از طریق فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان خریداری نمائید.

   فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13
 

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 113
نمایش همه
علاقه مندی ها ()