فروش لاستیک بخش مهمی از بازار عرضۀ لوازم خودرو را به خود اختصاص می دهد. لاستیک ارتباط مستقیم میان بدنۀ خودرو و جاده را برقرار می کند و به نوعی می توان گفت : عامل اصل حرکت اتومبیل محسوب می گردد. در نتیجه نوع لاستیک، بر روی کیفیت عملکرد خودرو و همچنین نحوۀ کنترل پذیری فرمان تأثیرگذار می باشد. با توجه به گسترش صنعت لاستیک سازی، امروزه شاهد فروش لاستیک در برند و مدل های متفاوت در سطح بازار ایران و همچنین در جهان هستیم. در نتیجه افرادی که قصد خرید لاستیک خودرو را دارند بایستی یک سری اطلاعات اولیه نسبت به چنین موضوعی پیدا کنند. فروشگاه چرخ و یدک توانسته اند در عرصۀ لاستیک خودرو فعالیت خود را آغاز نمایند و متناسب با نیاز مصرف کنندگان، موفق به فروش لاستیک داخلی و خارجی می باشند.

فروش لاستیک خودرو در برندهای معتبر

عملکرد راننده در مسیر جاده به نوع لاستیک بستگی دارد. ضمن آنکه در شرایط آب و هوایی مختلف، جنس و طرح لاستیک بر روی فرمان پذیری و همچنین زمان ترمزگیری خودرو تأثیرگذار می باشد. بنابراین در لیست فروش لاستیک، بایستی چنین نکات مهم و حساسی از سوی خریداران در نظر گرفته شود. عدم توجه به چنین موضوعات مهمی، می تواند طول عمر لاستیک را به حداقل زمان خود برساند. از این رو متناسب با مدل خودرو و همچنین شرایط محیطی و جنس جاده بایستی انتخاب و خرید لاستیک اتومبیل خود را انجام دهید.

مراکز فروش لاستیک خودرو توانسته اند در لیست محصولات خود موفق به عرضۀ برندهای خارجی و ایرانی منجمله لاستیک پیرلی، دانلوپ، هانکوک، نکسن، کومهو، یوکوهاما، بریجستون، نانکن، ... ، یزد تایر، البرز، ایران تایر و ... گردند. جهت سفارش اینترنتی لاستیک منطبق بر مدل اتومبیلتان می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید و همراه با گارانتی معتبر سفارش دهید.

از قسمت های مهم خودرو،   لاستیک می باشد و کیفیت این نوع قطعه بر روی نحوۀ عملکرد راننده تأثیرگذار می باشد. در همین راستا، این مقالۀ کوتاه گردآوری شده است، تا شما را بیشتر با نکات مهم در زمینۀ فروش لاستیک آشنا سازد. با توجه به اینکه صنعت لاستیک سازی نسبت به گذشته تغییرات چشمگیری کرده است و شاهد طراحی و تولید لاستیک خودرو با ساختار و مدل های متفاوت هستیم، هنگام فروش لاستیک بایستی به طور کامل مشخصات فنی محصول را مورد بررسی قرار دهید. فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از فروشندگان فعال در حوزۀ لاستیک، توانسته اند متناسب با کمبود تایر در بازار، موفق به فروش لاستیک خارجی اورجینال همراه با گارانتی معتبر و قیمت ارزان تر از بازار گردند.

نکاتی در حوزه فروش لاستیک خودرو

با توجه به جهش نرخ ارز و تحریم های حاکم بر اقتصاد ملی، همواره بر این موضوع مهم تأکید داریم، هنگام خرید اجناس خارجی نسبت به اصل بودن آنها اطمینان حاصل نمائید. علاوه بر آنکه تطابق مشخصات فنی لاستیک با تایر فابریک خودرو و عواملی همچون شرایط محیطی و نوع جاده بایستی از سوی خریدار در نظر گرفته شود. چالش های متعددی در انتخاب و خرید لاستیک برای رانندگان مبتدی وجود دارد و به همین علت، این مقاله از سوی کارشناسان فروش چرخ و یدک تهیه شده است.

فروش لاستیک بخشی از بازار را به خود اختصاص می دهد و به همین دلیل بایستی رانندگان پیش از اقدام برای خرید تایرهای جدید، سطح آگاهی خود را نسبت به درک مفاهیم علائم مندرج بر روی لاستیک فابریک اتومبیل خود افزایش دهند. در این صورت راحت تر می توانند از میان سایزهای متفاوت لاستیک در سطح بازار، بهترین انتخاب خود را داشته باشند. البته لازم به ذکر است که دریافت مشاورۀ تخصصی نیز در جایگاه خود، نقش بسزایی بر روی خرید شما خواهد داشت. بنابراین جهت خرید لاستیک تمام فصل، زمستانی و تابستانی از نوع رادیال و یا آفرود می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 92
نمایش همه
علاقه مندی ها ()