خودروی بسترن یکی دیگر از محصولات شرکت های خودروسازی چینی محسوب می گردد که برخی از افراد مالک این مدل اتومبیل هستند. در همین راستا، شاهد فروش لوازم یدکی بسترن در سطح بازار هستیم. عوامل متعددی وجود دارد که باعث آسیب دیدگی برخی از قطعات بسترن می گردد و بدین ترتیب راننده جهت بازگرداندن عملکرد اتومبیل به حالت اولیۀ خود نیاز دارد تا به مراکز تعمیرگاه مراجعه نمایند.

خرید قطعات بسترن اورجینال

برخی از انواع قطعات بسترن مرتبط به قسمت شاسی بدنۀ خودرو عبارتند از قفل درب، ایربگ، فرمان هیدرولیکی، سیستم تهویه مطبوع، آینه بغل، آینه جلو، چراغ جلو و عقب، گلگیرهای جلو و عقب، اکسل صندلی ها، رادیاتور و ... می باشند. این در حالی است که لوازم یدکی موتوری بسترن متشکل از انواع قطعات ریز و درشت هستند که تعریف کنندۀ عملکرد اتومبیل می باشند. بنابراین ایجاد حتی کوچک ترین مشکل و نقص فنی برای هر کدام از انواع لوازم یدکی بسترن، نیاز به بررسی بیشتر دارد.

فروشگاه نیوپارت در لیست محصولات خود، توانسته اند امکان خرید لوازم یدکی بسترن را فراهم آورند. این چنین متناسب با اتومبیل بسترن، بایستی لوازم یدکی خودروهای بسترن را تأمین نمائید. از دیگر انواع لوازم یدکی بسترن می توان به قطعات سر سیلندر، دینام، تسمه تایم، مخزن های شیشه شور، میل لنگ، فیلترهای روغن و هوا، فیلتر گیربکس، جعبه فرمان، لیور دنده، توپی چرخ جلو و عقب، رادیاتور بخاری، نگهدارنده سپر، قرقره فرمان و ... اشاره نمود.

بدین ترتیب متناسب با مشکل و نقص فنی که برای اتومبیل شما بوجود می آید، می توانید نسبت به خرید قطعات بسترن B30، B50F و ... اقدام نمائید. با توجه به اینکه تعدد لوازم یدکی بسترن در سطح بازار بسیار است، بایستی از مراکز معتبر و شناخته شده در بازار نسبت به خرید قطعات اورجینال اقدام نمائید. جهت استعلام قیمت قطعات بسترن می توانید با دفتر فروش ما در مجموعۀ نیوپارت تماس حاصل فرمائید.

کمپانی فاو موتور چین در لیست محصولات خود توانسته اند موفق به فروش خودروهای بسترن در تیپ های متفاوت گردند. در حال حاضر اتومبیل بسترن توسط گروه خودروسازی بهمن موتورز در بازار خودرو عرضه می شود. در طراحی بدنۀ خارجی اتومبیل بسترن از چراغ های بزرگ استفاده می شود و توانسته اند ساختاری کلاسیک برای این اتومبیل بوجود آورند. هم اکنون جهت خرید لوازم یدکی بسترن می توانید از طریق فروشگاه نیوپارت اقدام نمائید. این مجموعۀ معتبر چند سال متوالی است که توانسته اند فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ فروش انواع قطعات بسترن گسترش دهند.

سفارش اینترنتی قطعات بسترن

بر اساس ساختار مکانیکی اتومبیل، عوامل متعددی وجود دارد که باعث آسیب دیدگی برخی از قطعات و لوازم یدکی بسترن می شود. از این رو، متناسب با مشکل فنی که برای اتومبیلتان رخ می دهد، بایستی نسبت به تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده اقدام نمائید. نکات متعددی در خصوص تأمین قطعات بسترن وجود دارد چون متأسفانه در سطح بازار شاهد فروش لوازم یدکی غیر اورجینال هستیم. در نتیجه بایستی با مراجعه به مراکز معتبر و شناخته شده، سطح آگاهی خود را ارتقاء دهید.

قیمت قطعات بسترن به نوع لوازم یدکی بستگی دارد. با توجه به تنوع لوازم یدکی به کار رفته در طراحی و ساخت خودرو، بایستی نسبت به سالم بودن هر یک از قطعات خودرو اطمینان حاصل نمائید. این در حالی است که وجود یک قطعۀ آسیب دیده می تواند به دیگر قسمت های سالم خودرو فشار وارد کند. بدین ترتیب توصیۀ اکید بر این داریم که نگاه دقیق بر این موضوع داشته باشید. این چنین مالکین خودروهای بسترن، برخی از مواقع خواستار تعویض قطعات معیوب و آسیب دیده هستند. بنابراین با مراجعه به مراکز معتبر، می توانید اقدام به خرید لوازم یدکی بسترن نمائید. مجموعۀ نیوپارت متشکل از نیروی کار مجرب می باشند و بدین ترتیب توانسته اند در لیست محصولات خود، انواع قطعات بسترن اورجینال را عرضه نمایند.

فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 394
نمایش همه
علاقه مندی ها ()