نکاتی دربارۀ ساخت ریموت لکسوس است که این پست به این موضوع مهم اختصاص داده می شود. اگر یکی از دارندگان خودروهای لکسوس می باشید، برخی از مواقع ممکن است با مشکل مفقودی ریموت و یا سوئیچ لکسوس روبرو شوید. وقوع این اتفاق ناخوشایند، می تواند حال شما را در آن روز بد کند و به نوعی امکان استفاده از خودرو برای شما فراهم نخواهد بود. اگر سوئیچ یدک لکسوس در اختیار ندارید، می توانید نسبت به ساخت سوئیچ لکسوس به صورت یدک اقدام نمائید، پیش از آنکه با چنین مشکلاتی روبو شوید. مرکز تخصصی تهران کار کی با استفاده از دستگاه های پیشرفته و ابزارآلات تخصصی قادر به ساخت انواع ریموت لکسوس   و همچنین ریموت لکسوس می باشند.

غیر فعالسازی و کددهی جدید سوئیچ و ریموت لکسوس

این مجموعۀ معتبر همچنین قادر به تعمیر و عیب یابی انواع ریموت لکسوس و سوئیچ های آن می باشند و می توانند در مدت زمان کوتاهی، نیاز خدماتی مورد نظر خود را دریافت نمائید. کددهی و برداشتن کد  سوئیچ لکسوس  نیز از سوی برخی از افراد درخواست می شود چون هنگام مفقودی سوئیچ و ریموت، برای حفظ امنیت خودرو نسبت به سرقت بایستی پروسۀ غیر فعالسازی پین کد قبلی سوئیچ لکسوس انجام بپذیرد.

با توجه به تجهیز بودن خودروهای لوکس به سیستم قفل هوشمند، تمام مراحل بایستی توسط افراد متخصص و همچنین سرور اصلی کمپانی صورت بپذیرد. کمپانی لکسوس توانسته اند محصولات خود را در تیپ های متفاوت تولید و روانۀ بازار جهانی نمایند. در نتیجه هزینه ساخت ریموت لکسوس و یا سوئیچ بستگی به مدل خودرو و همچنین موجود بودن قطعات اصلی در داخل کشور بستگی دارد. اگر به دنبال ساخت سوئیچ و ریموت لکسوس NX200، NX300، ES350، IS300، IS200، GS430، GS460، LX570، CT200، LS460 و ... هستید، می توانید از تجربیات حرفه ای مجموعۀ تهران کار کی بهره مند گردید.

هنگامی که با گم شدن کلیۀ سوئیچ و ریموت های خودرو مواجه می شوید و هیچ کپی و یدک از آنها در اختیار نداشته باشید، با مشکل بزرگی روبرو می شوید. در این زمان بایستی از افراد متخصص بخواهید تا بتوانند با حفظ امنیت خودرو، نسبت به باز کردن درب اقدام نمایند. ساخت سوئیچ لکسوس گام بعدی است که بایستی نسبت به بدان توجه داشته باشید. لازم به ذکر است که عیب یابی ریموت لکسوس و ساخت آن از خدمات اصلی مرکز تخصصی تهران کار کی محسوب می گردد. با توجه به اینکه حالت شیار دنده سوئیچ لکسوس در دو مدل کلیدی و کیلس طراحی می شود و دارای شیار مارپیچی می باشد. متخصصین با استفاده از دستگاه های پیشرفته، اقدام به دنده زدن کلید به صورت دستی می نمایند و یک کار زمانبر است که نیاز به دقت بالایی دارد.

ساخت سوئیچ لکسوس با دستگاه های نیمه اتوماتیک

در حالت کلی، مراکزی که خدمات ساخت ریموت لکسوس و سوئیچ را ارائه می دهند، بایستی از ابزارآلات مخصوص برخوردار باشند و مبتنی بر مدل خودرو کلیۀ خدمات را ارائه دهند. توسط این مجموعۀ معتبر، به سهولت می توانید کلیۀ خدمات مرتبط به ساخت سوئیچ لکسوس در مدل های NX300، ES250، IS200، RC350، GS250، LX570 و ... را دریافت نمائید. به طور کلی این در حالی است که می توانید برخی از خدمات مربوطه را نسبت به ساخت ریموت لکسوس و یا سوئیچ به صورت غیر حضوری و اینترنتی دریافت نمائید. باز کردن درب خودرو بدون آسیب رساندن به قفل امنیتی درب لکسوس، از خدمات حرفه ای مجموعۀ تهران کار کی به شمار می رود.

قیمت سوئیچ لکسوس به مدل خودرو و به نحوی مدل سوئیچ بستگی دارد. بنابراین می توانید پیش از اقدام برای ساخت ریموت یدک لکسوس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید. مهندسین برنامه نویس شرکت لکسوس با حفظ تدابیر امنیتی توانسته اند با پروگرام دهی پیشرفته و هوشمند این ماشین را نسبت به سرقت ایمن نگه دارند. در نتیجه مجموعۀ تهران کار کی با حفظ امنیت خودرو، تمامی خدمات ساخت سوئیچ و ریموت مدل های مختلف لکسوس را ارائه می دهند.

 تهران کار کی 

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از ۹ صبح تا ۹ شب ، پذیرش  صرفا با هماهنگی می باشد

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 704
نمایش همه
علاقه مندی ها ()