لاستیک پراید بیش از سایر تایرها از سوی افراد تقاضا می شود چون اتومبیل پراید توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می گیرد. مسائل متعددی وجود دارد که باعث می گردد تا رانندگان به فکر تعویض تایرهای قدیمی اتومبیل بی افتند. با توجه به اینکه خودروی پراید در تیپ های متفاوت تولید و روانۀ بازار می گردد، متناسب با سایز لاستیک فابریک پراید، بایستی انتخاب خود را انجام دهید. با توجه به تنوع طرح لاستیک های خودرو در سطح بازار، جهت خرید   لاستیک پراید از میان برندهای ایرانی و خارجی می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید.

نکات مهم درباره خرید لاستیک پراید

این مجموعۀ معتبر دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش لاستیک می باشند و در لیست محصولات خود، توانسته اند معتبرترین برندها را برای انتخاب مشتریان قرار دهند. هر اتومبیلی بر اساس یک سایز مشخص، لاستیک های آن را می توان انتخاب نمود. به طور کلی نوع تایر بر روی کیفیت رانندگی و فرمان پذیری خودرو تأثیرگذار می باشد. بدین ترتیب متناسب با نیازی که دارید، می توانید بهترین نوع لاستیک پراید را در سایزهای 165/65r13، 175/60r13، 185/60r13 و ... انتخاب نمائید.

متناسب با نوع جاده ای که قصد رانندگی بر روی آن را دارید، می توانید اقدام به خرید لاستیک  پراید از نوع رادیال و یا بایاس را نمائید. این در حالی است که شرایط محیطی نیز بر روی انتخاب مدل لاستیک تأثیرگذار می باشد. فروش لاستیک پراید در دسته بندی متفاوت منجمله لاستیک زمستانه، تابستانه و تمام فصل انجام می پذیرد. در نتیجه با مد نظر قرار دادن شرایط محیطی می توانید مناسب ترین نوع لاستیک پراید را خریداری نمائید. جهت اطلاع از قیمت لاستیک پراید می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. این چنین با آسودگی خاطر می توانید بهترین لاستیک پراید را از میان برندهای معتبر انتخاب نمائید.

لاستیک پراید را می توانید در سایزهای متفاوت انتخاب نمائید. این چنین، با انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل، می توانید از رانندگی با آن لذت ببرید. بدین ترتیب متناسب با مدل پراید، می توانید مناسب ترین سایز لاستیک پراید را انتخاب نمائید. فاکتورهای متعددی در انتخاب لاستیک پراید لحاظ می شود و به همین دلیل این مقالۀ کوتاه توسط کارشناسان فروش ما گردآوری شده است. انتخاب درست لاستیک می تواند بر کاهش میزان مصرف سوخت تأثیرگذار باشد و بدین ترتیب همواره بر بررسی مشخصات فنی لاستیک های موجود در بازار تأکید می شود. فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از مراکز معتبر و با سابقه در عرصۀ فروش لاستیک خودرو، در لیست محصولات خود توانسته اند موفق به فروش لاستیک پراید از نوع رادیال گردند.

فاکتورهای مهم در تعیین قیمت لاستیک پراید

پارامترهای متعددی در خصوص انتخاب سایز لاستیک پراید وجود دارد چون شاهد تنوع بالای این محصول در سطح بازار هستیم. بدین ترتیب پس از بررسی مشخصات فنی تایرهای فابریک خودروی پراید بایستی تصمیم گیری نسبت به انتخاب لاستیک پراید داشته باشید. ابعاد تایر، نوع ساختار لاستیک، میزان مقاومت حرارتی، جنس متریال به کار رفته، حداکثر سرعت مجاز و ... از جمله موارد مهمی هستند که به عنوان مشخصات فنی لاستیک بایستی از سوی خریدار در نظر گرفته شوند.

این چنین پس از بررسی تمام جوانب پیش رو، راحت تر می توانید نسبت به خرید لاستیک پراید تصمیم بگیرید. از رایج ترین سایزهای لاستیک پراید می توان به تایر سایز 165/65R13، 175/60R13 اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات فنی محصولات موجود در فروشگاه می توانید به وب سایت ما مراجعه نمائید. با توجه به تنوع برند و سایزهای مختلف لاستیک پراید، دریافت مشاورۀ تخصصی می تواند بیش از گذشته شما را در مسیر انتخاب و خرید لاستیک پراید راهنمایی کند. قیمت لاستیک پراید بر اساس برند و سایز آن تعیین می گردد. در نتیجه جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهدۀ مدل های متنوع لاستیک پراید می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 106
نمایش همه
علاقه مندی ها ()