در این مقاله به معرفی برخی از انواع برند  لاستیک آسنا  می پردازیم، تا راحت تر بتوانید از میان محصولات موجود در فروشگاه، انتخاب خود را انجام دهید. خودروی آمیکو آسنا نیز نوعی پیکاپ است که محصول کشور چین می باشد. این خودرو در تیپ های متفاوت تولید و روانۀ بازار شده است و دارای پیشرانه های متنوع و جعبه دنده متفاوت می باشند. هنگام خرید لاستیک آسنا بایستی اطلاعات جامع نسبت به سایز تایرهای فابریک داشته باشید. اتومبیل آمیکو آسنا دارای موتور دوگانه سوز است و از نکات مثبت این نوع ماشین محسوب می گردد. با توجه به اینکه کاربرد خودروهای پیکاپ برای جاده های ناهموار می باشد، می توانید با آسودگی خاطر انتخاب خود را از میان لاستیک های آفرود انجام دهید. در لیست محصولات فروشگاه کاسپین تایر می توانید به سهولت اقدام به خرید لاستیک آسنا و لاستیک T8 نمائید.

نوع ساختار لاستیک آسنا

شرکت آمیکو در سال 1368فعالیت خود را در مرز میان کشورهای آذربایجان، ارمنستان، ترکیه و ایران آغاز نموده اند و توانسته اند محصولات با کیفیتی را تولید و روانۀ بازار نمایند. نکات متعددی در انتخاب و خرید لاستیک آسنا وجود دارد و این مسئله باعث گردیده این مقاله گردآوری شود. انتخاب لاستیک آسنا از میان تایرهای طرح AT و یا آفرود صورت می پذیرد. بدین ترتیب از دوام و طول عمر بیشتر برخوردار خواهد بود. با توجه به اینکه خودروی آمیکو آسنا نوعی پیکاپ محسوب می گردد، از آن برای تردد در جاده های صعب العبور و ناهموار خاکی استفاده می شود. بنابراین نوع لاستیک آسنا نقش مؤثر در عملکرد آن خواهد داشت.

قیمت  خرید لاستیک T8  و لاستیک آسنا بر اساس برند و مشخصات فنی آن تعیین می گردد. در حال حاضر می توانید لاستیک آمیکو آسنا را از میان برندهای معتبر لاستیک تراینگل، واید وی، ای پلاس، جی تی و ... انتخاب نمائید. جهت بررسی بیشتر می توانید به فروشگاه اینترنتی کاسپین تایر مراجعه نمائید.

لاستیک آسنا دارای مشخصات فنی تایرهای آفرود می باشد. با توجه به اینکه خودروی آسنا از جمله محصولات پیکاپ بزرگ شرکت خودروسازی آمیکو به شمار می رود، نوع لاستیک های فابریک که برای این خودور در نظر گرفته شده، از مدل لاستیک های طرح AT می باشد. تایرهای آفرود متناسب با طراحی بدنۀ خارجی، قابلیت تردد بر روی جاده های خشک، خیس لغزنده و برفی یخبندان را دارند. در نتیجه هنگام تعویض تایرهای قدیمی و فرسودۀ آمیکو آسنا بایستی اطلاعات جامع نسبت به مشخصات فنی تایرهای فابریک این خودرو داشته باشید. با توجه به وزن بالای این خودرو، لاستیک آسنا از میان تایرهایی با عرض پهن انتخاب می شود تا مقاومت لازم برای تحمل بار زیاد را داشته باشد. فروشگاه کاسپین تایر چندین سال است که بر روی فروش لاستیک خودرو فعالیت می کنند و توانسته اند به اقتضای نیاز بازر، در لیست محصولات خود امکان خرید لاستیک آسنا و لاستیک T8 را فراهم آورند.

خرید لاستیک آسنا در برندهای معتبر

با انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل خود، می توانید عملکرد آن را در مسیر جاده بهبود ببخشید. علاوه بر آنکه عامل مثبت بر روی کاهش مصرف سوخت خواهد بود. اگر در پی خرید لاستیک آسنا هستید، می توانید با آگاهی داشتن نسبت به علائم مندرج بر روی تایرهای فابریک آسنا، با کارشناسان فروش ما مشورت نمائید. لاستیک آسنا تأثیر مستقیم بر روی عملکرد آن خواهد داشت و بدین ترتیب راحت تر می توانید انتخاب خود را انجام دهید. قیمت لاستیک آسنا به عوامل متعددی منجمله برند و متریال تشکیل دهندۀ آن تعیین می گردد.

از جمله معتبرترین برندهایی که می توانید به عنوان لاستیک آسنا انتخاب نمائید، عبارتند از تایر تری ای، بی اف گودریچ آمریکا، مکسس، جی تی، اِی پلاس، واید وی و .... می باشند. عمدتاً انتخاب لاستیک آسنا از دسته بندی تایرهای طرح آفرود صورت می پذیرد. در صورت تمایل به خرید آنلاین لاستیک آسنا می توانید به فروشگاه اینترنتی کاسپین تایر مراجعه نمائید.

 فروشگاه کاسپین تایر 

آدرس فروشگاه : تهران، چهار راه سرچشمه، خیابان امیرکبیر شرقی، مجتمع تجاری لاستیک 110، طبقه زیر همکف، واحد 16

شماره تماس:  02133541746   /   02133540197

پشتیبانی 24 ساعته در تلگرام، واتساپ، روبیکا، ایتا :  09125101218

ساعات فروش حضوری :  شنبه تا چهارشنبه  10 الی 16 ،  پنج شنبه ها 10 الی  13

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 100
نمایش همه
علاقه مندی ها ()