در حال حاضر امکان خرید توربو شارژ هایما s7 در بازار ایران وجود دارد چون شاهد استفاده از این خودرو در بازار داخل هستیم. البته قیمت توربو شارژ هايما s7 در بازار ایران ثبات ندارد چون تحریم های حاکم بر کشور ما، باعث بی ثباتی قیمت ارز شده است. در نتیجه ممکن است به سهولت امکان خرید توربو شارژ اورجینال وجود نداشته باشد و به همین دلیل بایستی به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نمائید. بروزترین  قیمت توربو شارژ هایما s7  را می توانید از طریق فروشگاه توربو شارژ سنتر اطلاع پیدا کنید چون این مجموعۀ معتبر سال های متوالی است که در حوزۀ واردات و فروش قطعات توربو شارژ خودروهای داخلی و وارداتی فعالیت می کنند.

پارامترهای مهم در تعیین قیمت توربو شارژ هایما اس 7

در نتیجه دارندگان خودروهای وارداتی همچون هایما، با آسودگی خاطر می توانند نسبت به خرید توربو شارژ هایما اس 7 اقدام نمایند. خودروی هایما s7 دارای پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژ با گیربکس 6 دنده اتومات و حجم موتور 1.8 لیتر می باشد و قابلیت پشتیبانی از حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر را دارد. قیمت توربو شارژ هایما s7 بر اساس برند و نوع آن تعیین می گردد که می توانید جهت کسب اطلاعات جامع نسبت به مشخصات فنی آن با کارشناسان فروش ما مشورت نمائید. قیمت توربو شارژ هایما s7 را می توانید از طریق مراکز فروش و تعمیر قطعات توربو شارژ خودرو خریداری نمائید.

با بکارگیری توربو شارژ هایما s7 ، عملکرد فنی موتور در سرعت های بالا افزایش پیدا می کند. در واقع به دلیل مکانیزم مکانیکی که سیستم توربو شارژ دارد، در مدت زمان اندک، شرایط برای تأمین حجم قابل توجهی اکسیژن در فضای مخزن سوخت تأمین می شود. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی توربو شارژ سنتر به طور مستقیم می توانید اطلاعات جامع درباره قیمت توربو شارژ هایما s7 کسب نمائید و به صورت آنلاین سفارش دهید.

قیمت توربو شارژ هايما s7 به برند و حجم خروجی آن بستگی دارد. نکات متعددی در زمینۀ نحوۀ بکارگیری توربو شارژ و همچنین اهمیت نصب آن در عملکرد فنی موتور وجود دارد. توربو شارژ یکی از قطعات کاربردی است که حاصل پیشرفت تکنولوژی می باشد. در واقع با استفاده از چنین تکنولوژی، به سهولت توانسته اند قدرت موتور را در سرعت های بالا چندین برابر نمایند و در عین حال میزان مصرف سوخت خودرو را به حداقل برسانند. بروزترین قیمت توربو شارژ هایما s7 را می توانید از طریق فروشگاه توربو شارژ سنتر مطلع گردید.

بروزترین قیمت توربو شارژ هایما s7

سیستم توربو شارژ هایما s7 نیز بدین شکل است که قابلیت مکش دود خروجی اگزوز را به درون خود دارد. سپس با استفاده از قطعۀ کمپرسور قادر به متراکم سازی هوا و در نهایت انتقال آن به مخزن احتراق بنزین می باشند. این چنین، توانسته اند موفق به تأمین اکسیژن مازاد برای سیستم احتراق خودرو گردند. در نتیجه با همان مصرف سوخت بنزین، سرعت احتراق افزایش پیدا می کند و در نهایت منجربه افزایش قدرت موتور خودرو می گردد. پیش از اینکه قیمت توربو شارژ هایما s7 را ملاک انتخاب و خرید خود قرار دهید، بایستی از اصل بودن این قطعه اطمینان حاصل نمائید.

قیمت توربو شارژ هایما اس 7 بر اساس نرخ روز ارز ممکن است در بازار ثبات نداشته باشد. به همین دلیل پیش از اقدام به خرید توربو شارژ هایما s7 بایستی از معتبر بودن مرکز ارائه دهندۀ خدمات اطمینان حاصل نمائید. ضمن آنکه مشخصات فنی این قطعه بایستی از سوی خریدار به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته شود. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و جزئیات مرتبط به قیمت توربو شارژ هایما s7 می توانید با کارشناسان فروش ما در فروشگاه اینترنتی توربو شارژ سنتر تماس حاصل نموده و مشورت نمائید.

فروشگاه توربو شارژ سنتر 

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 02155786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 92
نمایش همه
علاقه مندی ها ()