نکات متعددی در خصوص کاربرد و ویژگی های شاخص موتور توربو شارژ وجود دارد و توانسته اند صنعت خودروسازی را با استفاده از این قطعه متحول سازند. جهت اطلاع از قیمت توربو شارژ شاهین می توانید به مراکز تأمین و فروش قطعات توربو شارژ خودرو و تیونیگ مراجعه نمائید. با توجه به اینک شرکت خودروسازی سایپا همواره به دنبال بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته در روند تولید محصولات داخلی هستند، از پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژ M15T در طراحی اتومبیل شاهین دنده دستی استفاده نموده اند.

جهت اطلاع از قیمت توربو شارژ شاهین می توانید با واحد فروش مجموعۀ توربو شارژ سنتر تماس حاصل فرمائید.  

قیمت توربو شارژ شاهین و اهمیت کاربرد آن

این مجموعۀ معتبر از جمله مراکزی است که به صورت یک وارد کننده و فروشندۀ انواع توربو شارژ خودرو در ایران فعالیت خود را همچنان ادامه می دهند و توانسته اند امکان خرید توربو شارژ شاهین را به صورت کامل و یا مغزی فراهم آورند. اگر به رانندگی و یا ساختار مکانیکی خودرو علاقه مند باشید، قطعاً از اهمیت کاربرد توربو شارژ در عملکرد موتور اتومبیل آگاه هستید. اینکه با استفاده از توربو شارژ توانسته اند عملکرد موتور خودرو را دو چندان نمایند و در عین حال بهینه سازی مصرف سوخت را داشته باشند. صرفه نظر از قیمت توربو شارژ شاهین، بایستی از اصل بودن آن اطمینان حاصل نمائید و جهت تأمین چنین قطعات حساسی بایستی به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نمائید.

بکارگیری توربو شارژ شاهین می تواند حداکثر سرعت مجاز این خودرو را به میزان 110 اسب بخار پشتیبانی کند. این در حالی است که گشتاور 178 نیوتن متر این خودرو توسط موتور توربو شارژ حمایت می شود. جهت اطلاع از قیمت توربو شارژ شاهین می توانید به فروشگاه اینترنتی توربو شارژ سنتر مراجعه نمائید. سپس با کسب اطلاعات جامع با اطمینان خاطر می توانید توربو شارژ شاهین اورجینال را خریداری نمائید.

قیمت توربو شارژ شاهین در بازار ایران ثبات ندارد چون اکثراً قطعات توربو شارژ واردتی هستند و به دلیل نوسانات نرخ ارز، قیمت این قطعه نیز تغییر می کند. اتومبیل شاهین از محصولات شرکت خودروسازی سایپا به شمار می رود. این خودرو دارای محور محرک دیفرانسیل جلو با گیربکس 5 دنده دستی و پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژ از نوع M15T می باشد و قابلیت تولید حداکثر قدرت موتور 110 اسب بخار با گشتاور 178 نیوتن متر را دارد. بروزترین قیمت توربو شارژ شاهین را می توانید از طریق فروشگاه توربو شارژ سنتر اطلاع پیدا کنید.

قیمت توربو شارژ شاهین و نکاتی درباره خرید آن

بکارگیری قطعۀ توربو شارژ شاهین، توانسته عملکرد این خودرو را نسبت به تولیدات قبلی این کمپانی خودروسازی دو چندان نماید. به همین دلیل سالم بودن این قطعه از اهمیت بالایی برخوردار است و به محض آسیب دیدگی و کاهش عملکرد موتور خودروی شاهین بایستی عملکرد توربو شارژ شاهین توسط متخصصین مورد بررسی قرار گرفته شود. قیمت توربو شارژ شاهین بر اساس حجم خروجی و برند آن تعیین می گردد. بنابراین با احتساب تمام جوانب، می توانید با اطمینان خاطر از طریق توربو شارژ سنتر اقدام به خرید توربو شارژ شاهین دنده ای نمائید.

استفاده از توربو شارژ شاهین در سیستم موتور این خودرو، توانسته فرمان پذیری اتومبیل را دو چندان نماید. بنابراین بر این موضوع مهم تأکید داریم، کاهش بازدهی موتور خودرو نیاز به بررسی دقیق تر دارد تا بدین ترتیب بتوان از گسترش صدمات وارده به موتور جلوگیری کرد. توربو شارژ شاهین باعث تأمین حجم قابل توجهی اکسیژن می شود و این چنین هنگام احتراق ، اکسیژن زیاد برای سوختن بنزین مهیا گردیده و سرعت بالای اتومبیل را می توانید به راحتی تأمین کند. اگر به دنبال اطلاع از قیمت توربو شارژ شاهین در بازار ایران هستید، می توانید به فروشگاه اینترنتی توربو شارژ سنتر مراجعه نمائید. پس از بررسی تمام جوانب پیش رو می توانید با اطمینان خاطر و تضمین کیفیت انواع توربو شارژ موتور را سفارش دهید.

فروشگاه توربو شارژ سنتر 

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 02155786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 92
نمایش همه
علاقه مندی ها ()