ریموت کنترل SAGA از محصولات پرفروش و اصلی گروه تجهیزات افرا محسوب می گردد چون یک برند معتبر و با کیفیت خارجی است که توسط صنعت گران مورد استقبال قرار می گیرد. فروش ریموت کنترل برند ساگا بیش از هر برند دیگری در سطح بازار صورت می گیرد. بنابراین متناسب با نیازی که صنایع مختلف در زمینه حمل و جابجایی کالاها در محیط های مختلف کارخانه جات، فروشگاه ها و ... دارند می توانند نسبت به انتخاب مدل و خرید ریموت کنترل SAGA اقدام نمایند. طراحی و ساخت ریموت کنترل‌ جرثقیل ساگا به صورت متفاوت و بر اساس نیازهای مختلف انجام می پذیرد.

معرفی انواع ریموت کنترل برند ساگا

برخی از انواع رایج ریموت کنترل جرثقیل عبارتند از:

  • ریموت کنترل باسیک: این نوع ریموت کنترل‌ ها دارای دکمه‌ های اصلی برای حرکت جرثقیل به سمت بالا، پایین، چپ و راست هستند. اکثر ریموت کنترل SAGA دارای چنین مشخصات فنی هستند.
  • ریموت کنترل هوشمند: این نوع ریموت کنترل‌ها دارای صفحه نمایش LCD یا LED هستند که اطلاعات بیشتری درباره وضعیت جرثقیل نمایش می‌دهند و از ویژگی‌های پیشرفته‌تری برخوردار هستند.
  • ریموت کنترل ویدئویی: این مدل ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA دارای دوربین و نمایشگر هستند که به کاربر اجازه می‌ دهند تا به صورت ویدئویی جرثقیل را کنترل کنند و وضعیت آن را مشاهده کنند.
  • ریموت کنترل بی‌سیم: این نوع از ریموت کنترل SAGA از طریق ارسال سیگنال‌ های بی ‌سیم به جرثقیل عملکرد می‌ کنند و به کاربر اجازه می ‌دهند تا از فاصله دور جرثقیل را کنترل کنند.
  • ریموت کنترل هوشمند تحت شبکه: برخی از انواع ریموت کنترل‌ جرثقیل ساگا به شبکه اینترنت متصل شده و به کاربر اجازه می‌دهند تا از هر مکانی که دسترسی به اینترنت دارد، جرثقیل را کنترل کند.

به طور کلی، انواع ریموت کنترل جرثقیل برند SAGA را می توانید از طریق گروه تجهیزات افرا با قیمت ارزان، کیفیت بالا و خدمات پس از فروش خریداری نمائید.

آدرس: تهران - اشرفی اصفهانی شمال به جنوب - بعد از پل همت - خیابان 22 بهمن - خیابان نیک زارع - کوچه خانبابایی شرقی - پلاک 8 - واحد 38

تلفن ثابت: 02144894881

تلفن همراه: 09223825760

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 448
نمایش همه
علاقه مندی ها ()