امروزه خرید خودرو از نیاز های ضروری در زندگی است و افراد زیادی قصد خرید خودرو را دارند. عدم وجود بودجه ی کافی برای خرید نقدی خودرو موجب شده افراد زیاد بتوانند خرید خودرو را انجام دهند. بنابراین طرح فروش اقساطی خودرو  ، افراد را قادر می سازد تا بتوانند خودرو های مورد نظر خود را تهیه کنند. با خرید اقساط خودرو ، افراد نیاز به بودجه ی کامل خرید خودرو ندارند و مبلغ خودرو به صورت قسطی از آن ها دریافت می شود که شرایط را بسیار ساده تر می نماید تا خریداران خودرو فرصت کافی برای خرید خودرو را داشته باشند.

مجموعه ی دنیای خودرو به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش خودرو ، فروش اقساطی خودرو را با شرایط بسیار عالی ارائه می کند. برای اطلاع از شرایط و قیمت فروش اقساطی خودرو با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

شرایط خرید اقساطی خودرو

خرید اقساطی خودرو  شامل خرید خودرو به صورت قسطی در بازه ی بلند مدت است. افراد برای خرید اقساطی خودرو فروشنده ای را می یابند که این خدمات را ارائه دهد و خرید خودرو را با وام انجام می دهند. فروشنده ی خودرو قراردادی را در نظر می گیرد که هر دو طرفین قرارداد باید آن را امضا کنند. فروشندگان خودرو معمولا شرایط مختلف را به خریداران خودرو اعلام می کنند و خریدارن خودرو به صورت آسان تر می توانند بر اساس شرایطشان خرید خودرو را انجام دهند. بسیاری از خریداران خودرو به صورت قسطی، بودجه ی کافی برای خرید نقدی خودرو ندارد اما برخی از افراد برای پس انداز و مدیریت مالی ، خرید اقساطی خودرو را انجام می دهند.

مجموعه ی دنیای خودرو یکی از مراکز معتبر ارائه دهنده ی خدمات فروش اقساطی خودرو است. این مجموعه فروش اقساطی ایران خودرو، فروش اقساطی سایپا و سایر خودرو ها را ارائه می کند.

 

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس شعبه مرکزی: اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

آدرس شعبه 1: خیابان بهشتی جنب مترو شهید قدوسی برج زرین واحد ۱/۲

تلفن شعبه : 02188505848-53

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 105
نمایش همه
علاقه مندی ها ()