مجموعه هونامیک تجارت از جمله مراکز فعال در زمینه فروش اقساطی خودرو به شمار می روند که می توانند نیاز شما را در زمینه تأمین محصولات کمپانی سایپا برآورده سازند. در همین راستا، فروش اقساطی سایپا در فهرست خدمات این مجموعه معتبر مشهود است و علاقه مندان به خرید محصولات سایپا، در صورت لزوم می توانند از این فرصت فوق العاده بهره مند گردند. از جمله محصولات شرکت سایپا می توان به تیپ های متفاوت پراید، کوئیک، ساینا، تیبا، شاهین و ... اشاره نمود.

شرایط و قوانین فروش اقساطی سایپا

از آنجایی که عموم افراد مقدور به پرداخت یکجا مبلغ خودرو نیستند، ارائه طرح های فروش اقساطی سایپا می تواند راهکار جایگزین و مناسب برای تداوم بازار و پیشگیری از رکود در این بازار به شمار آید. در نتیجه مراکز فروش اقساطی سایپا با ملاک قرار دادن وضعیت اقتصادی جامعه و همچنین نیاز بازار، با سیستم مدیریتی متفاوت، در تلاش برای ارائه راهکار و به نوعی پیشنهادات بهتر به مشتریان گرامی خود هستند. الزامات بیمه منجمله نوع بیمه‌ های الزامی و اختیاری، نحوه پرداخت حق بیمه و دیگر موارد بیمه ‌ای برخی از موارد مهمی هستند که باید در قرارداد معاملات فروش اقساطی سایپا مشخص شوند و از سوی خریدار در نظر گرفته شوند.

لازم به ذکر است که هر مرکز خرید و فروش اقساطی سایپا ممکن است شرایط و تخفیفات خاص خود را داشته باشد، بنابراین بهتر است قبل از تصمیم‌گیری، شرایط و قوانین را به دقت بررسی کنید و با مشاوران مالی یا حقوقی مشورت کنید. این چنین مبتنی بر سلیقه شخصی، سرمایه اولیه و همچنین درآمد ماهیانه می توانید نسبت به خرید اقساطی سایپا اقدام نمائید. با کسب آگاهی نسبت به چنین موضوعات مهمی، بدون دغدغه می توانید از تسهیلات و به نوعی پیشنهادات این چنین برای تحقق نیازهای خود استفاده نمائید. هم اکنون جهت کسب اطلاعات جامع نسبت به جزئیات شرایط خرید اقساطی سایپا ، بهتر است با کارشناشان فروش مرکز هونامیک تجارت مشورت نمائید.

فروشگاه هونامیک تجارت 

آدرس : تهران بلوار فردوس شرق بین خیابان حسن آباد وابراهیمی مجتمع تجاری آبگینه طبقه اول اداری واحد 22

ایمیل:hunamiktejarat@gmail.com

شماره تماس : 02144972450  -  02144972637

کارشناس 1 (جودی)   :09355977769

کارشناس 2  (عنبری)     : 09391300868

کارشناس 3  (قهرمان پور)     : 09058137975

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 114
نمایش همه
علاقه مندی ها ()