فروش اقساطی مدیران خودرو از سوی بسیاری افراد مورد استقبال قرار گرفته است چون به آنان فرصتی می دهد که بتوانند با حداقل سرمایه موفق به خرید اتومبیل خود شوند. یکی از موارد مهم و اساسی که باعث تمایز کیفیت خدمات رقبای تجاری در این صنف می شود، بررسی میزان نرخ بهره است. نرخ سود یا همان بهره باید قابل قبول و منطقی باشد تا هزینه نهایی خرید برای مشتری قابل پذیرش باشد. جهت بررسی دقیق این مبلغ در طرح های می توانید با کارشناسان فروش مجموعه دنیای خودرو مشورت نمائید.

مزیت طرح فروش اقساطی مدیران خودرو

بسیاری از افراد تمایل دارند از خدمات فروش اقساطی مدیران خودرو با شرایط اقساط بلند مدت استفاده کنند. این خدمات به افراد کمک می ‌کند تا بتوانند خودروی مورد نظر خود را به صورت اقساطی و با شرایط مناسب تهیه کنند. برخی از دلایلی که باعث تمایل افراد به خرید اقساطی مدیران خودرو با چنین شرایطی می ‌شود عبارتند از:

  • تسهیل در فرآیند خرید و تحویل خودرو.
  • افزایش قابلیت خرید برای افراد با درآمد محدود.
  • امکان دسترسی به خودروی مورد نظر بدون نیاز به پرداخت یکباره مبلغ کل خودرو.
  • امکان انعقاد قرارداد اقساطی بلند مدت و تعیین شرایط پرداخت مناسب برای فرد.
  • قابلیت پرداخت هزینه خودرو به صورت تقسیط شده و بر اساس قابلیت پرداخت مالیات و شرایط مالی فرد.

با توجه به مزایای استفاده از اقساط بلند مدت، بسیاری از افراد تمایل دارند از این خدمات استفاده کنند تا بتوانند خودروی مورد نظر خود را به صورت آسان و با شرایط مناسب تهیه کنند. البته مد نظر قرار دادن میزان نرخ سود در طرح های فروش اقساطی مدیران خودرو بسیار حائز اهمیت است. آگاهی نسبت به جزئیات شرایط خرید اقساطی مدیران خودرو ، به شما کمک می کند که بتوانید با آسودگی خاطر از چنین خدماتی بهره مند گردید.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 

09221271382
09909511373
09300648006

آدرس شعبه مرکزی: اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

آدرس شعبه 1: خیابان بهشتی جنب مترو شهید قدوسی برج زرین واحد ۱/۲

تلفن شعبه : 02188505848-53

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 193
نمایش همه
علاقه مندی ها ()