لوازم یدکی بسترن در بازار ایران قابل خریداری است. خودروهای بسترن از محصولات شرکت های خودروسازی کشور چین است که در داخل کشور توسط برخی از کمپانی‌های داخلی همچون گروه بهمن و یا کرمان خودرو مونتاژ و تولید می شوند. در نتیجه فروش لوازم یدکی بسترن در دسته بندی متفاوت توسط مراکز عرضه کننده قطعات یدکی در بازار ایران مشاهده می شود. برخی از رایج ترین انواع لوازم یدکی بسترن عبارتند از:

قطعات موتور: شامل فیلترها، روغن‌ ها، سیم پلاگ، کاتالیزور، پمپ‌ های آب و روغن، روتور و سایر قطعات مرتبط با موتور خودرو.

قطعات تعلیق و آچار: شامل ترمزها، دیسک ‌ها، صفحات ترمز، سیستم تعلیق جلو و عقب، فشرده‌سازها، آمورتیسورها و سایر قطعات مرتبط با تعلیق و آچار خودرو.

فروشگاه نیوپارت با هدف جلب رضایت مشتریان، در لیست محصولات خود توانسته‌اند موفق به فروش قطعات بسترن B30، B50F و ... گردند. در نتیجه دارندگان این دسته از خودروهای سواری، می توانند با اطمینان خاطر، انواع لوازم یدکی بسترن اصل را به صورت تضمین شده خریداری کنند.

خرید قطعات بسترن با تضمین کیفیت

خودروهای بسترن شامل قطعات متعددی هستند که هر دسته بندی متشکل از لوازم یدکی ریز و درشت می شوند، وظیفه خاصی را بر عهده می گیرند. همواره یک تکنسین متخصص قادر به ارائه خدمات فنی خودرو هستند تا بدین وسیله بتوانند علت خرابی قسمت های مختلف بسترن شما را تشخیص دهد و راه حل مناسب را نسبت به تعمیر و همچنین خرید قطعات بسترن به شما ارائه دهند. مد نظر قرار داده فاکتورهای زیر پیش از فرآیند سفارش دهی قطعات بسترن و هر خودروی دیگری یک ضرورت است:

  • ضمانت: لوازم یدکی بسترن اصلی عموماً دارای ضمانت کارخانه‌ای یا ضمانت فروشنده هستند که اطمینان از کیفیت و عملکرد آن‌ها را فراهم می‌کند. معمولاً در صورت استفاده از قطعات تقلبی، این ضمانت‌ها نامعتبر خواهد بود.
  • خرید از منابع معتبر: بهتر است پیش از خرید قطعات بسترن اصل با مراجعه به فروشندگان و فروشگاه ‌های معتبر و مجاز، بتوانید از اصالت و کیفیت قطعات اطمینان حاصل نمائید.

جهت سفارش انواع قطعات بسترن اصل همراه با گارانتی معتبر می توانید با کادر فروش نیوپارت تماس بگیرید.

 

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 86
نمایش همه
علاقه مندی ها ()