خرید اقساطی خودرو از سوی بسیاری افراد مورد استقبال قرار گرفته می شود. البته در صورتی که شروط وعظ شده از سوی فروشندگان به صورت متعارف باشند. مجموعه دنیای خودرو یکی دیگر از مراکز فروش خودرو، قادر به ارائه خدمات خرید اقساطی خودرو با شرایط اقساط کوتاه مدت و بلند مدت هستند. در نتیجه افرادی که تمایل به تهیه اتومبیل شخصی دارند، می توانند نیاز خود را در این زمینه برآورده سازند. افزایش قیمت های خودرو باعث ناتوانی افراد در خرید خودرو گردیده است.

علت گسترش درخواست خرید اقساطی خودرو

در این جا شما را با برخی از دلایلی که باعث گردیده افراد برای خرید اقساطی خودرو تمایل نشان دهند، عبارتند از:

  • ناتوانی مالی: بسیاری از افراد نمی ‌توانند هزینه کامل خرید یک خودرو را به صورت یکباره تأمین کنند و به دنبال گزینه ‌های پیشنهادی و جایگزین منجمله اقساطی هستند تا بدین وسیله بتوانند به صورت ماهانه نسبت به تسویه مبلغ اقدام کنند.
  • افزایش قدرت خرید: با ارائه گزینه خرید اقساطی خودرو، افراد بهتر می توانند انتخاب اتومبیل خود را انجام دهند و برخی از مواقع افراد قادر به خرید خودرو با ارزش بالاتر و بهتر می ‌شوند.
  • تسهیلات مالی: عمدتاً فروش اقساطی خودرو باعث می گردد تا افراد با برنامه ریزی اصولی منطبق بر وضعیت مالی خود اتومبیل مورد دلخواهشان را خریداری کنند.
  • افزایش اعتبار: پرداخت اقساط به موقع و درست می‌ تواند به افراد کمک کند تا اعتبار خود را در بازار بهبود دهند و به شرایط مالی بهتر دست یابند.
  • جلوگیری از نگرانی ‌های مالی: با بهره گیری از خدمات فروش اقساطی خودرو با اقساط بلند مدت، پرداخت مبلغ کوچک‌تر به صورت ماهانه، می تواند نگرانی ‌های مالی آن ها را کاهش دهد.

با توجه به مطالب مذکور، افراد راحت تر می توانند برای استفاده از چنین شرایطی برنامه ریزی کنند و مناسب ترین طرح را برای خرید اقساطی خودرو توسط لیست خدماتی که مجموعه دنیای خودرو ارائه می دهند، انتخاب کنند.

خرید اقساطی خودرو نیاز به رعایت یک سری نکات دارد چون افراد زیادی در این حوزه فعالیت می کنند. در نتیجه متناسب با نیاز و توان مالی که از آن برخوردار هستید، می توانید در چنین وضعیت اقتصادی، برای خرید اقساطی خودرو با شرایط اقساط بلند مدت تمرکز کنید. بنابراین متناسب با سرمایه و درآمد ماهیانه می توانید بر روی طرح فروش اقساطی خودرو تمرکز کنید. جهت کسب اطلاعات جامع نسبت به شرایط چنین معاملاتی می توانید با مجموعه دنیای خودرو تماس حاصل فرمائید.

فاکتورهای مهم در خرید اقساطی خودرو

در خرید اقساطی خودرو، بررسی‌های مختلفی باید انجام شود تا از صحت و قابلیت پرداخت اقساط مطمئن شوید. در ادامه به برخی از بررسی‌های مهم در خرید اقساطی خودرو اشاره می‌کنیم:

  • ابتدا باید مطمئن شوید که توانایی پرداخت اقساط ماهیانه را دارید. بررسی نمودن این که آیا درآمد شما کافی است یا خیر و آیا هزینه‌ های دیگر زندگی روزمره را نیز تامین می ‌کنید یا خیر.
  • نرخ سود اعمال شده بر روی مبلغ اقساط بسیار مهم است. باید مطمئن شوید که نرخ سود منطقی و قابل قبول است و با توان خرید شما سازگار است.
  • حتماً شرایط قرارداد را پیش از امضای قرداد خرید اقساطی خودرو به دقت مطالعه کنید. از جمله مواردی که باید بررسی کنید، مدت زمان پرداخت، مقدار جریمه در صورت تأخیر در پرداخت، حقوق و تعهدات شما و شرکت فروش و ... است.
  • قبل از تایید قرارداد، حتماً وضعیت فنی و ظاهری خودرو را بررسی کنید. مطمئن شوید که خودرو در وضعیت مناسب و بدون مشکل فنی است.

به علاوه، همواره بهتر است قبل از امضاء هرگونه قرارداد خرید و فروش اقساطی خودرو، شرایط و جزئیات آن را به دقت مورد بررسی قرار دهید و در صورت داشتن هر گونه پرسش می توانید با کارشناسان فروش مجموعه دنیای خودرو مشورت نمائید.

 

 

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 

09221271382
09909511373
09300648006

آدرس شعبه مرکزی: اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

آدرس شعبه 1: خیابان بهشتی جنب مترو شهید قدوسی برج زرین واحد ۱/۲

تلفن شعبه : 02188505848-53

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 58
نمایش همه
علاقه مندی ها ()