در حال حاضر مراکز متعددی در مقوله خرید و فروش خودرو فعالیت می کنند و در لیست خدمات خود، قادر به ارائه پیشنهادات فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط منعطف هستند. نکات ارزشمند فراوانی در حوزه معاملات خرید و فروش اقساطی ایران خودرو وجود دارد که باعث گردیده کارشناسان فروش مجموعه دنیای خودرو با گردآوری این مقاله کوتاه، بتوانند شما را در این مسیر همراهی کنند. تنوع محصولات شرکت ایران خودرو بسیار است و با افزایش قیمت های خودرو، همچنان بسیاری از افراد خواستار تهیه اتومبیل خود از میان محصولات این کمپانی معتبر هستند.

شرح مفاد قراردادهای فروش اقساطی ایران خودرو

در قرارداد خرید و فروش اقساطی ایران خودرو، مفاد مهمی وجود دارد تا حقوق و تعهدات هر دو طرف مشخص شود. برخی از مفاد اصلی که در این قراردادها قرار می‌ گیرند عبارتند از:

  • قیمت نهایی: ذکر مبلغ کل خرید خودرو و شرایط پرداخت فروش اقساطی ایران خودرو به صورت تدریجی.
  • شرایط پرداخت: تعداد اقساط، مبلغ هر قسط، تاریخ سررسید هر قسط و روش پرداخت از دیگر موارد مهم در معاملات خرید اقساطی ایران خودرو .
  • نرخ بهره یا سود نهایی: در صورتی که قرارداد حاوی بهره باشد، نرخ بهره و شرایط پرداخت آن باید در قرارداد فروش اقساطی ایران خودرو ذکر شود.
  • شرایط چگونگی تحویل: زمان و مکان تحویل اتومبیل به خریدار باید در قرارداد مشخص گردد.
  • شروط لغو قرارداد: ذکر شرایط لغو قرارداد در معاملات فروش اقساطی ایران خودرو توسط هر یک از طرفین و به طبع آن اشاره مستقیم به تأثیرات مالی آن.

به عنوان خریدار، حتماً باید شروط و مفاد قراردادهای خرید و فروش اقساطی ایران خودرو و سایر شرکت های خودروسازی را به دقت مطالعه کنید و در صورت لزوم می توانید با مشاوران ما در مجموعه دنیای خودرو مشورت کنید تا بدین وسیله از حقوق خود در چنین قراردادهایی محافظت کنید.

 

فروش اقساطی ایران خودرو از سوی بسیاری افراد مورد استقبال قرار می گیرد چون کمپانی ایران خودرو شامل محصولات متنوع می شود. اگر تمایل به خرید اقساطی ایران خودرو دارید، پیش از همه بایستی مدل اتومبیل خود را انتخاب کنید و سپس منطبق با برنامه مالی خود، برنامه ریزی لازم را برای استفاده از طرح فروش اقساطی ایران خودرو انجام دهید. هم اکنون متناسب با درآمد ماهیانه می توانید برای خرید اقساطی خودروی مورد پسند خود اقدام کنید. مجموعه دنیای خودرو بر روی فروش اقساطی خودرو متمرکز هستند و می توانند شما را در مسیر خرید اتومبیل راهنمایی کنند.

شروط جدید فروش اقساطی ایران خودرو

همواره انجام معاملات خرید و فروش خودرو به صورت نقد، تنها با پرداخت یک جا مبلغ خودرو به سهولت انجام می پذیرفت لیکن معاملات خرید و فروش اقساطی ایران خودرو دارای یک سری نکات مهم است که بایستی از سوی خریدار در نظر گرفته شوند تا گرفتار افراد کلاهبردار قرار نگیرند. اگر در پی استفاده از طرح های فروش اقساطی ایران خودرو هستید، پس از انتخاب مدل ماشین باید به طور دقیق از جزئیات شروط و مدت زمان تحویل خودرو و میزان نرخ بهره آگاه باشید.

البته یک سری نکات دیگر در معاملات خرید اقساطی ایران خودرو وجود دارد که به صورت کلی در این جا بدان اشاره می کنیم. مواردی همانند مدت زمان قرارداد، شرایط پرداخت، مقدار پول پیش پرداخت، تعداد و مبلغ اقساط، وضعیت هزینه های جانبی، زمان تحویل خودرو، نوع سند و همچنین اعتبارسنجی باید پیش از استفاده از طرح فروش اقساطی ایران خودرو از سوی خریدار در نظر گرفته شوند.

مد نظر قرار دادن هر کدام از مفاد بندهای قرارداد به طرفیت کمک می کند که بتوانند متناسب با وضعیت اقتصادی خود برنامه ریزی صحیح برای خرید اقساطی محصولات ایران خودرو داشته باشند. در صورت نیاز به دریافت مشاوره تخصصی و همچنین اطلاع از شرایط جدید فروش اقساطی ایران خودرو می توانید با مجموعه دنیای خودرو تماس بگیرید.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 

09221271382
09909511373
09300648006

آدرس شعبه مرکزی: اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

آدرس شعبه 1: خیابان بهشتی جنب مترو شهید قدوسی برج زرین واحد ۱/۲

تلفن شعبه : 02188505848-53

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 159
نمایش همه
علاقه مندی ها ()