فروش اقساطی خودرو مهمترین خدمات مجموعه هونامیک تجارت را به خود اختصاص می دهد. نکات حقوقی متعددی وجود دارد که افراد می بایست پیش از امضای قرارداد و استفاده از خدمات مراکز فروش اقساطی خودرو در نظر بگیرند. همانطور که می دانید، افزایش قیمت خودرو، شرایطی را فراهم نموده است که افراد به دنبال راهکار جایگزین هستند. چرا که پرداخت تدریجی مبلغ خودرو نسبت به خرید نقد برای افراد قابل تحمل‌تر است و تحت فشار مالی سنگین قرار نمی گیرد.

مدارک مهم در خدمات فروش اقساطی خودرو

هم اکنون بر حسب نیاز و قدرت مالی که از آن برخوردار هستید، می توانید جهت استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو برنامه ریزی کنید. همواره جهت انجام هر گونه معامله در حوزه خرید و فروش اقساطی خودرو، نیاز به تهیه و ارائه یک سری مدارک مهم از طرفین می باشد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای تایید هویت خریدار، نیاز به ارائه کپی شناسنامه معتبر و خوانا است.
  • جهت تایید اطلاعات شناسنامه، خریدار باید کپی کارت ملی خود را نیز ارائه دهد.
  • بعضی از مراکز فروش اقساطی خودرو ممکن است از خریدار درخواست تعهدنامه امضاء شده برای پرداخت اقساط در زمان مقرر داشته باشند.
  • در صورتی که خریدار در حالت استخدام باشد، باید فیش حقوقی معتبر و آخرین فیش حقوقی خود را نیز ارائه دهد.
  • برخی از مراکز فروش اقساطی خودرو برای ارائه خدمات مذکور، نیاز به ارائه مدارک مالی مانند گواهی حقوق یا تایید مالی دارند.

در قسمت فوق تنها به چند مورد از مدارکی که می بایست هنگام انجام معاملات خرید اقساطی خودرو تهیه گردند، اشاره شد. لیکن جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به جزئیات مدت زمان تسویه، تعداد اقساط، میزان مبلغ پیش قسط، زمان تحویل خودرو و نرخ بهره نهایی می توانید با کارشناسان فروش ما در مجموعه هونامیک تجارت در ارتباط باشید.

 

امروزه بخش مهمی از معاملات بازار به خدمات خرید و فروش اقساطی خودرو اختصاص پیدا کرده است چون سیر صعودی قیمت های خودرو، باعث گردیده افراد نسبت به گذشته سخت تر موفق به خرید اتومبیل مورد پسند خود شوند. در این صورت قدرت خرید اکثر افراد به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو، می تواند بهترین راه جایگزین در چنین وضعیت اقتصادی جامعه محسوب گردد. مجموعه هونامیک تجارت از جمله مراکز معتبری است که دارای سابقه طولانی در حوزه خدمات خرید اقساطی خودرو می باشند.

شرح قوانین خدمات خرید و فروش اقساطی خودرو

در این بخش از مقاله با جزئیات بیشتر به اهمیت ارائه طرح های فروش اقساطی خودرو می پردازیم تا با دید وسیع بتوانید از چنین خدماتی به بهترین شکل استفاده نمائید. مهمترین شرایط و قوانین در خدمات فروش اقساطی خودرو عبارتند از:

  • قرارداد معتبر: قرارداد فروش اقساطی خودرو باید مطابق با قوانین و مقررات مشخص باشد و تمامی شرایط و جزئیات مهم را شامل شود.
  • شرایط پرداخت: شرایط مربوط به پرداخت اقساط، مبالغ پیش پرداخت، تاریخ‌های سررسید و هزینه‌های مربوط به تأخیر در پرداخت باید در قرارداد واضحاً ذکر شوند.
  • حقوق و تعهدات مشتری و فروشنده: حقوق و تعهدات طرفین باید به صورت دقیق در قرارداد ذکر شده و هر دو طرف باید به تعهدات خود پایبند باشند.
  • شرایط خاتمه قرارداد: شرایط مربوط به لغو قرارداد فروش اقسطی خودرو، پس‌گیری خودرو و تأثیر تأخیر در پرداخت باید در قرارداد مشخص شده و به مشتریان توضیح داده شود.
  • حفظ حریم خصوصی: اطلاعات شخصی مشتریان باید محفوظ نگه داشته شده و به هیچ شخص ثالثی منتقل نشود.

با رعایت این شرایط و قوانین، هم مشتریان اطمینان حاصل خواهند کرد و هم فروشنده‌ها مشکلات حقوقی را کاهش خواهند داد. لذا جهت کسب اطلاعات جامع نسبت به قوانین و ضوابط استفاده از طرح های فروش اقساطی خودرو می توانید با مرکز  هونامیک تجارت تماس بگیرید.

آدرس : تهران بلوار فردوس شرق بین خیابان حسن آباد وابراهیمی مجتمع تجاری آبگینه طبقه اول اداری واحد 22

ایمیل:hunamiktejarat@gmail.com

شماره تماس : 02144972450  -  02144972637

کارشناس 1 (جودی)   :09355977769

کارشناس 2  (عنبری)     : 09391300868

کارشناس 3  (قهرمان پور)     : 09058137975

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 49
نمایش همه
علاقه مندی ها ()