لاستیک کومهو از دیگر برندهای کره‌ای است که می توانید از طریق فروشگاه چرخ و یدک با قیمت مناسب خریداری کنید. فروش لاستیک کومهو نیز در مدل های متفاوت صورت می پذیرد که می توان به لاستیک های رادیال و بایاس اشاره کرد. هر لاستیک کومهو دارای نمره سرعت و بار است که نشان‌دهنده حداکثر سرعت و بار مجاز لاستیک است. اطمینان حاصل کنید که این نمرات با نیازهای خودرو شما مطابقت دارند.

بررسی ویژگی لاستیک کومهو مدل بایاس

هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصربفرد هستند که باعث تمایز کاربری آن ها در محیط های مختلف می شود. به عنوان مثال لاستیک های کومهو مدل بایاس با ساختار بادی (bias) به دلیل استحکام و پایداری بالاتر در مقابل فشار و وزن بار، مناسب برای کاربردهایی هستند که نیاز به تحمل فشار و وزن بالا دارند. این لاستیک ها از جنس ‌های مقاوم و با کیفیت ساخته شده‌اند تا در مواقعی که شرایط سخت و فشار زیادی وجود دارد، عملکرد مناسبی داشته باشند. در همین راستا، رانندگانی که قصد سفر به طبیعت منجمله جنگل، ساحل و بیابان را دارند، می توانند خرید لاستیک کومهو را از میان مدل های آفرود انجام دهند.

به طور کلی، لاستیک های کومهو مدل بایاس برای استفاده در شرایط سخت و زمین‌ های ناهموار و نامسطح مناسب هستند و به دلیل قابلیت تحمل فشار و استحکام بالا، در کاربردهای سنگین و خودروهای کاربردی به خوبی عمل می کنند. نیاز است که بدانید برای بهبود انعطاف پذیری و قابلیت کشش لاستیک های کومهو، از مواد نرم کننده مانند رزین های گوگرد، روغن های معدنی و رزین های اپوکسی استفاده می نمایند. همانطور که می دانید، متناسب با شرایط مختلف آب و هوایی بایستی در خرید لاستیک کومهو توجه و دقت کافی داشته باشید تا متحمل خسارت نگردید. جهت خرید لاستیک کومهو به صورت آنلاین می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

کیفیت مواد استفاده شده در ساخت لاستیک و طراحی آن عواملی هستند که می توانند بر روی قیمت لاستیک تأثیرگذار باشند. در همین راستا، شاهد تمایز قیمت لاستیک کومهو در سطح بازار هستیم که البته به دلیل وارداتی بودن این محصول، نوسان نرخ ارز نیز بر روی این موضوع تأثیرگذار است. در عین حال، محل تولید لاستیک نیز می تواند بر قیمت تأثیر بگذارد. لاستیک هایی که در کشورهای با هزینه‌ های تولید بالا ساخته می شوند، معمولاً قیمت بیشتری دارند. جهت بررسی بیشتر مشخصات فنی و خرید لاستیک کومهو می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه کنید.

خرید لاستیک کومهو مناسب و استاندارد

لازم است که بدانید، نوسانات قیمت مواد اولیه، عرضه و تقاضا در بازار، و شرایط اقتصادی نیز می توانند بر قیمت لاستیک کومهو تأثیر بگذارند. در حال حاضر، برخی فروشگاه‌ ها ممکن است تخفیف‌ ها یا پیشنهادات ویژه‌ای برای فروش لاستیک کومهو داشته باشند که می تواند بر قیمت تأثیر بگذارد. البته بایستی به این موضوع مهم توجه داشته باشید که از اصالت لاستیک های خارجی اطمینان حاصل نمائید چون استفاده از تایرهای فیک و بی‌کیفیت می تواند خسارت مالی برای اتومبیل شما بوجود آورد، علاوه بر آنکه سلامت راننده و سرنشینان خودرو را تحت تأثیر قرار می دهد.

برای محافظت از تولیدات لاستیک کومهو در برابر آفتاب، اکسیداسیون و خوردگی، مواد محافظ مانند آنتی اکسیدان ها و آنتی اوزون ها به آن اضافه می شوند. لازم به ذکر است، لاستیک کومهو مدل بایاس به دلیل قابلیت تحمل بار بالا و عمر مفید طولانی، مناسب برای استفاده در تجهیزات خودرو مانند لاستیک های خودرو کراس اوور، تریلر، کامیون و ...  است. البته فروش لاستیک کومهو مدل رادیال بیشتر گسترش یافته است چون گزینه مناسبی برای خودروهای سواری و سرعتی محسوب می گردد. در واقع به بهبود کنترل فرمان خودرو کمک می کند. برای بررسی بیشتر و مقایسه محصولات دیگر و انواع لاستیک کومهو می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 43
نمایش همه
علاقه مندی ها ()