لوازم یدکی بسترن برخی از مواقع می بایست به دلایل تعویض شود که در ادامه پست بدان می پردازیم. فروش قطعات بسترن در دسته‌بندی متفاوت صورت می پذیرد که می توان به قطعات بدنه، لوازم یدکی گیربکس و موتور، قطعات چرخ، لوازم یدکی سیستم تعلیق و جلوبندی و ... اشاره کرد. هر کدام از آن ها شامل انواع قطعات بسترن ریز و درشت می شوند. فروشگاه نیوپارت نیز بر حسب نیاز بازار و مدل های مختلف خودروی بسترن، امکان خرید قطعات بسترن را برای متقاضیان فراهم می نمایند.

علت خرید قطعات بسترن

خرابی و نقص فنی در خودروهای بسترن ممکن است به دلایل مختلفی بازگردد. به عنوان مثال، عدم نظافت و نگهداری مناسب از خودرو می ‌تواند منجر به کاهش عمر مفید قطعات بسترن و قابلیت ‌های آن شود. در عین حال، با تعویض به موقع برخی از لوازم یدکی بسترن مانند روغن موتور، فیلترها، ترمز و لاستیک ‌ها می ‌توان از خرابی و نقص فنی خودرو جلوگیری کرد. همچنین، عدم انجام تعمیرات و خدمات پس از فروش مناسب ممکن است باعث افزایش خطر خرابی و نقص فنی خودروهای بسترن شود. در این صورت، با رسیدگی به موقع و مراجعه به مراکز مکانیکی مطمئن می تواند با تعویض به موقع قطعات بسترن که دچار آسیب شده‌اند، از افزایش صدمات جدی به ماشین جلوگیری کرد.

به طور کلی، نگهداری منظم، تعویض سریع و به موقع قطعات، رانندگی صحیح و استفاده از خدمات پس از فروش می تواند از خرابی و نقص فنی در خودروهای بسترن جلوگیری کند. در همین راستا، بروز کوچک‌ترین اختلال در عملکرد تنها قسمتی از بخش فنی موتور، سیستم رادیاتور، سیستم الکتریکی، سیستم احتراق، چرخ ها، سیستم فرمان و کنترل مستلزم بررسی بیشتر و در صورت لزوم خرید قطعات بسترن اصل و جایگزینی آن ها می باشد. هم اکنون جهت دریافت لیست قیمت لوازم یدکی بسترن و استعلام موجود بودن لوازم یدکی می توانید با دفتر فروش مجموعۀ نیوپارت تماس بگیرید.

 

لوازم یدکی بسترن متشکل از قطعات مختلفی است که قسمت های اصلی و فرعی ماشین را تشکیل می دهند. از این رو، فروش قطعات بسترن شامل طبقه‌بندی متعددی است که یک مکانیک و اهل ماشین از اهمیت سالم بودن هر کدام از آن ها آگاه می باشد. بنابراین اگر به دلایلی همچون موارد زیر با مشکل فنی خودروی بسترن روبرو شدید، می بایست هر چه زودتر نسبت به تعمیر و یا تعویض لوازم یدکی بسترن اقدام کنید:

  • رانندگی سریع، تند و نادرست می‌تواند باعث زودتر خستگی و خرابی قطعات خودرو شود.
  • شرایط بد جاده، هوای گرم یا سرد، باران و برف ممکن است باعث خرابی قطعات خودرو شود.
  • تصادفات و ضربه ‌های ناگهانی ممکن است باعث خرابی قطعات حساس و اساسی شود.

در برخی موارد نیز، عیوب تولیدی در قطعات یا اجزای خودرو ممکن است باعث خرابی و نقص فنی شوند. در این صورت معاینه فنی و خرید لوازم یدکی بسترن اصل برای بازیابی عملکرد اولیه خودرو توسط یک مهندس متخصص نیاز است. فروشگاه نیوپارت با امکانات و سرمایه‌ای که در اختیار دارند، توانسته‌اند شرایط خرید قطعات بسترن را به صورت اورجینال فراهم سازند.

فروش انواع قطعات بسترن اورجینال

تنوع قطعات و لوازم یدکی بسترن بسیار است و این مسئله باعث گردیده نتوانیم در این جا به معرفی کلیه آن ها بپردازیم و تنها اشاره مختصر به برخی از دسته بندی قطعات بسترن داریم:

  • قطعات بدنه و داخلی
  • قطعات گیربکس و ترمز
  • قطعات موتور
  • لوازم یدکی سیستم تعلیق و جلوبندی
  • قطعات فیلترات روغن، آب، هوا و ...
  • قطعات الکترونیکی و سیستم رادیاتور
  • قطعات چرخ و اکسل خودرو
  • لوازم یدکی سیستم هیدرولیکی
  • و ... .

در همین راستا، قیمت قطعات بسترن به جنس و برند آن ها بستگی دارد. البته مسئله موجود بودن لوازم یدکی در سطح بازار و یا کمیاب بودن آن ها اشاره کرد. جهت کسب اطلاعات تکمیلی بیشتر نسبت به چگونگی سفارش‌دهی انواع لوازم یدکی بسترن B30 می توانید با دفتر فروش مجموعۀ نیوپارت تماس بگیرید.

 

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 49
نمایش همه
علاقه مندی ها ()