معاملات فروش اقساطی خودرو دارای نکات متعددی است که در این مقاله به صورت مختصر بدان می پردازیم. لازم است که بدانید، پیش از انجام چنین معاملاتی، می بایست تمامی شرایط، قوانین و جزئیات قرارداد فروش اقساطی خودرو را به دقت مطالعه کنید و در صورت نیاز، مشاوره حقوقی بگیرید. اهمیت دادن به چنین موضوع ابتدایی، به شما کمک می کند که گرفتار جریمه های دیرکرد بیش از انتظار و نرخ بهره های زیاد نشوید. علاوه بر آنکه در دام افراد کلاهبردار قرار نگیرید. مجموعه دنیای خودرو به دلیل داشتن سابقه طولانی در خدمات فروش اقساطی خودرو، بهتر می توانند شما را در چنین معاملاتی راهنمایی کنند.

بررسی شرایط معاملات فروش اقساطی خودرو

در طرح های خرید و فروش اقساطی خودرو، بررسی موارد زیر اهمیت زیادی دارد تا از بروز مشکلات و هزینه های اضافی جلوگیری شود:

  • بررسی بیمه های خودرو: بررسی اینکه آیا بیمه خودرو در طرح فروش اقساطی خودرو مورد نظر گنجانده شده است یا باید جداگانه تهیه شود.
  • مدارک و وثیقه مورد نیاز: شرایط وثیقه یا ضامن مورد نیاز برای دریافت خودرو با شرایط اقساطی باید بررسی شود.
  • محاسبه هزینه های مازاد: هزینه های ثبت‌نام، مالیات، و سایر هزینه های اداری مواردی هستند که بایستی در عقد قرارداد معاملات فروش اقساطی خودرو در نظر گرفته شود.
  • شرایط لازم برای ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش: بررسی شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش خودرو در طرح های خرید اقساطی خودرو  متفاوت به مشتریان ارائه داده می شود.
  • تعیین زمان تحویل: زمان تحویل خودرو پس از پرداخت‌ های لازم و اطمینان از زمان مناسب از سوی خریدار باید در نظر گرفته شود.
  • قوانین پرداخت تحویل فوری: امکان پرداخت زودهنگام اقساط و جریمه‌ های احتمالی برای خریدار باید شفاف باشد.
  • نرخ سود نهایی: نرخ بهره‌ای که بر روی اقساط اعمال می شود و مقایسه آن با سایر پیشنهادات توسط خریدار باید در نظر گرفته شود.

اگر به دنبال استفاده از طرح های فروش اقساطی خودرو هستید، در این جا شما را با یک سری نکات مهم در رابطه با این موضوع آشنا می سازیم. به دلیل افزایش نوسانات قیمت خودرو در بازار، دیگر کمتر کسی قادر به خرید نقد اتومبیل است و اکثر افراد به سمت و سوی طرح های فروش اقساطی خودرو ترغیب می شوند. از این رو، شاهد گسترش بازار معاملات خرید و فروش اقساطی خودرو هستیم که باعث گردیده افراد زیادی از این معاملات استفاده کنند. مجموعه دنیای خودرو به خاطر داشتن سابقه طولانی در عرصه معاملات خرید و فروش اقساطی خودرو، می توانند شما را بهتر در این زمینه راهنمایی کنند.

مهمترین شرایط فروش اقساطی خودرو

طرح های فروش اقساطی خودرو معمولاً دارای نکات و جزئیات خاصی هستند که خریداران باید به آن ها توجه کنند. در ادامه به برخی از این نکات اشاره می کنم:

  • معمولاً نیاز به پرداخت یک مبلغ اولیه (پیش‌پرداخت) وجود دارد که درصدی از قیمت کل خودرو را تشکیل می دهد.
  • تعداد و مبلغ قسط ها باید در طرح های خرید اقساطی خودرو مشخص باشد. بررسی کنید که آیا قسط ها ثابت هستند یا متغیر.
  • نرخ بهره‌ای که بر روی اقساط اعمال می شود، یکی از عوامل مهم به شمار می روند که باعث تمایز قیمت نهایی خرید خودرو می شود. نرخ های پایین‌تر معمولاً جذاب‌تر هستند. عمدتاً بهتر است معاملات فروش اقساطی خودرو را با نرخ بهره منصفانه و متعارف انجام دهید.
  • طول مدت اقساط معمولاً بین 1 الی 5 سال متغیر است. انتخاب مدت زمان مناسب تأثیر زیادی بر روی مبلغ قسط دارد.
  • برخی از طرح های فروش اقساطی خودرو ممکن است به مشتریان خود بیمه نیز ارائه دهند. در این صورت باید بررسی کنید که آیا بیمه شامل هزینه های اقساط است یا باید جداگانه تهیه شود.
  • بسیاری از مراکز فروش اقساطی خودرو برای تأمین مالی، نیاز به وثیقه یا تضمین دارند. این ممکن است شامل سند ملک یا ضامن باشد.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 

09221271382
09909511373
09300648006

آدرس شعبه مرکزی: اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

آدرس شعبه 1: خیابان بهشتی جنب مترو شهید قدوسی برج زرین واحد ۱/۲

تلفن شعبه : 02188505848-53

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 40
نمایش همه
علاقه مندی ها ()