افراد زیادی متقاضی خرید اقساطی خودرو هستند چون نسبت به گذشته شاهد بی‌ثباتی قیمت محصولات شرکت های خودروسازی هستیم.

با توجه به اینکه افراد زیادی تمایل به خرید محصولات شرکت پارس خودرو را دارند ولی دارای تمکن مالی کافی برای پرداخت یکجا مبلغ خودرو را ندارند ، بیشتر تمایل به آگاهی از شرایط   فروش اقساطی پارس خودرو دارند تا بتوانند از موقعیت موجود به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند.

بررسی نکات معاملات فروش اقساطی پارس خودرو

با توجه به وضعیت اقتصادی امروز جامعه ایران، مراکز فروش اقساطی پارس خودرو با شرایط گوناگون به مشتریان طرح های خود را ارائه می دهند. در نتیجه فردی که خواستار خرید اقساطی محصولات پارس خودرو منجمله خودروهای نیسان، برلیانس، رنو، کوییک و ... هستند می بایست با جزئیات مفاد درج شده در قرارداد را مطالعه نمایند. برخی از نکات مهم که در خدمات فروش اقساطی پارس خودرو مهم هستند عبارتند از:

  • نوع خودرو: مبتنی بر مدل خودرو، ممکن است مبلغ پیش‌پرداخت و تعداد اقساط در طرح فروش اقساطی پارس خودرو متفاوت تنظیم شود.
  • شرایط بازار: مدیران مراکز فروش اقساطی خودرو، مبتنی بر وضعیت بازار، شرایط معاملات خرید و فروش اقساطی پارس خودرو تعیین می کنند.
  • پیش‌پرداخت: همواره میزان پیش‌پرداخت بر اساس مدل خودرو و مبلغ آن تعیین می گردد. البته تعداد اقساط و نرخ بهره را تحت تأثیر قرار می دهد.
  • اعتبار خریدار: برخی از مواقع، اعتبار خریدار به فروشنده این امکان را می دهد که بتواند نرخ بهره اندکی را برای شخص در نظر بگیرد.
  • مدت زمان اقساط: یکی از موارد مهم در معاملات خرید اقساطی پارس خودرو ، کسب اطلاعات دقیق نسبت به زمان تحویل اتومبیل است که عمدتاً خریداران تمایل به تحویل فوری محصول خریداری شده را دارند.

با توجه به این نکات، می توانید تصمیم بهتری در خصوص خرید اقساطی خودرو بگیرید و از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. تمامی شرایط، قوانین و جزئیات قرارداد فروش اقساطی پارس خودرو را به دقت مطالعه کنید و در صورت نیاز، از خدمات مشاوره‌ای مجموعه دنیای خودرو بهره بگیرید.

 

مجموعه دنیای خودرو یکی دیگر از مراکز فروش اقساطی خودرو به شمار می روند که توانسته‌اند در لیست محصولات خود، موفق به ارائه خدمات فروش اقساطی پارس خودرو شوند. از جمله خودروهایی که می توانید از لیست مراکز فروش اقساطی پارس خودرو تهیه کنید، عبارتند از: خودروهای رنو، کوییک، نیسان و برلیانس.

مزیت خدمات فروش اقساطی پارس خودرو

موضوعات متعددی در زمینه فروش اقساطی پارس خودرو مطرح می شوند که نقش مهمی در انتخاب افراد دارد. با توجه به افزایش چند برابری قیمت های خودرو، تنها شرایط خرید اقساطی می تواند نیاز شما را برای مالکیت اتومبیل مورد پسندتان برآورده سازد. از جمله نکات مهم که در معاملات خرید و فروش اقساطی پارس خودرو باید از سوی خریدار در نظر گرفته شود، عبارتند از:

  • نرخ بهره معامله: ارتباط مستقیم با مقدار مبلغ پیش‌پرداخت و مدت زمان تسویه کامل دارد. هرچه زمان تسویه کامل کاهش یابد، میزان نرخ بهره ممکن است کاهش پیدا کند. البته ارتباط مستقیم با سیاست مدیریتی مراکز فروش اقساطی پارس خودرو دارد.
  • میزان تضمین و وثیقه: اکثر مراکز فروش اقساطی پارس خودرو متناسب با مبلغ خودرو، میزان تضمین و وثیقه را می توانند تعیین کنند.
  • مدت زمان تسویه اقساط: از دیگر نکات مهم در دریافت خدمات خرید اقساطی پارس خودرو، مد نظر قرار دادن تعداد و مبلغ اقساط است.
  • زمان دقیق تحویل خودرو: برای بسیاری از افراد زمان دقیق تحویل خودرو، یک فاکتور مهم به شمار می رود. لیکن اکثر مراکز فروش اقساطی پارس خودرو با شرایط تحویل فوری به مشتریان خدمات ارائه می دهند.
  • قوانین و مقررات عقد قرارداد: لازم است که بدانید، کلیه شرایط عقد قرارداد فروش اقساطی پارس خودرو توسط خریدار به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفته شود.
  • خدمات پس از فروش: برخی از مراکز فروش اقساطی پارس خودرو، پس از تحویل اتومبیل به مشتری، خدمات پس از فروش و گارانتی نیز ارائه می دهند.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 

09221271382
09909511373
09300648006

آدرس شعبه مرکزی: اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

آدرس شعبه 1: خیابان بهشتی جنب مترو شهید قدوسی برج زرین واحد ۱/۲

تلفن شعبه : 02188505848-53

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 36
نمایش همه
علاقه مندی ها ()