یکی از قطعات کاربردی که صنعت خودروسازی متحول ساخته است، استفاده از توربو شارژ و افزودن آن در مسیر نصب موتور می باشد. طراحی موتور خودروی سورن نیز از نوع توربو شارژ است. لذا به دلایل مختلف ممکن است مشکل و ایراد فنی برای دانپایپ سورن رخ دهد که در این صورت تعمیرکار در صورت عدم قابلیت دانپایپ سورن ، نیاز به تعویض برخی از قطعات منجمله خرید دانپایپ سورن داشته باشد. فروشگاه توربو شارژ سنتر متناسب با نوع فعالیت مجموعه خود، اقدام به فروش دانپایپ سورن، شاهین، دناپلاس و ... می نمایند.

نکات خرید دانپایپ سورن

اگر مالک خودروی سورن هستید و متأسفانه عملکرد موتور با اختلال فنی روبرو شده باشد، بهتر است به یک تعمیرکار مجرب بخواهید وضعیت عملکرد موتور توربو شارژ را بررسی کند. در صورت لزوم به تعویض دانپایپ سورن، می بایست تطابق مشخصات فنی قطعه جدید صورت گیرد. بهتر است با عملکرد توربو شارژ سورن شما را آشنا سازیم که ارتباط مستقیم با افزایش بازدهی موتور خودرو دارد. هدف از طراحی توربو شارژ، ایجاد هوای فشرده است که امکان تسریع زمان احتراق را فراهم می آورد. در نتیجه عملکرد دانپایپ سورن نیز در چگونگی کارکرد توربو شارژ حائز اهمیت می باشد.

ورود ضربه به دانپایپ سورن، می تواند موجب آسیب دیدگی آن گردد و عملکرد توربو شارژ را دچار اختلال کند. بهتر است که بدانید، قطعات کاتالیست و دانپایپ بیشتر به سطح زمین نزدیک می باشد چون سینی زیر موتور باز است و می تواند این موقعیت خطرساز را برای موتور توربو شارژ سورن فراهم آورد. جهت خرید دانپایپ سورن بایستی به بررسی مشخصات فنی آن توجه نمایند. جهت اطلاع از قیمت خرید دانپایپ سورن می توانید با کارشناسان فروش توربو شارژ سنتر تماس حاصل فرمائید. این مجموعه معتبر به اقتضای نیاز بازار، دانپایپ و سایر لوازم جانبی توربو شارژ سورن را به صورت اورجینال به فروش می رسانند.

فروش دانپایپ سورن بر اساس مدل و مشخصات فنی توربو شارژ سورن توسط فروشگاه توربو شارژ سنتر انجام می پذیرد. خودروی سورن به دلیل بهره‌گیری از موتور توربو شارژ و این که قطعات کاتالیست و دانپایپ سورن به درستی در خودرو طراحی نشده است، عوامل متعددی ممکن است موجب آسیب دیدگی این قطعات شود که نیاز به بررسی آن ها توسط یک تعمیرکار متخصص می باشد.

خرید دانپایپ سورن با قیمت ارزان

دانپایپ سورن به عنوان رابط اصلی میان خروجی توربو شارژ و ورودی اگزوز طراحی شده و درون سیستم موتور توربو جایگذاری شده است. از این رو جهت افزایش راندمان موتور، هر کدام از قطعات در طراحی توربو شارژ سورن به کار برده می شوند. بنابراین ایجاد آسیب برای هر کدام از این قطعات می تواند بازدهی موتور توربو را کاهش دهد. در این صورت، یک تعمیرکار تلاش می کند، به بررسی عملکرد قسمت های مختلف توربو پرداخته و در صورت لزوم نسبت به خرید دانپایپ سورن و تعویض آن اقدام نمایند.

برخورد با سطح زمین و تصادف از جمله موقعیت هایی است که می تواند موجب بروز صدمات جدی به ماشین شود و در این بین دانپایپ سورن نیز دچار آسیب گردد. با انجام سرویس دوره ای موتور توربو شارژ می توان به موقع قطعات خراب را شناسایی نمود و نسبت به تعویض و یا تعمیر آن ها اقدام کرد.

کم شدن شتاب اتومبیل، روشن نشدن چراغ چک، روغن ریزی توربو و تولید صدای ناهنجار از جمله مواردی هستند که می توانند عامل آسیب دیدگی توربو شارژ سورن شوند. البته ممکن است در این بین خودرو نیاز به تعویض و خرید دانپایپ سورن داشته باشد. جهت اطلاع از قیمت دانپایپ سورن می توانید با واحد فروش توربو شارژ سنتر در ارتباط باشید. بدین ترتیب متناسب با نیازی که موتور خودرو دارد، می توان نسبت به تعمیر توربو شارژ سورن اقدام نمود.

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 55774070

فکس : 55774070

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 101
نمایش همه
علاقه مندی ها ()