دانپایپ شاهین را می توانید از طریق فروشگاه توربو شارژ سنتر خریداری کنید. همانطور که می دانید، قطعه دانپایپ در عملکرد توربو شارژ حائز اهمیت است و می تواند باعث بهبود صدای اگزوز شود. در نتیجه گشتاور و قدرت خروجی توربو شارژ بر اساس و مبنای قطعات تشکیل دهنده آن تعیین می گردد. ایجاد اختلال در عملکرد توربو می توانند به دلیل خرابی و شکستگی دانپایپ باشد، که در این صورت ممکن است می بایست اقدام به خرید دانپایپ شاهین و تعمیر توربو شارژ نمود.

خرید آنلاین دانپایپ شاهین

توربو شارژ از قطعات اصلی توربین و کمپرسور تشکیل شده است که امکان متراکم سازی هوا و انتقال آن به مخزن سوخت بنزین را فراهم می آورد. سپس با تزریق هوای متراکم، در مدت زمان اندک، همان مقدار بنزین با سرعت بیشتر سوخته می شود و بدین ترتیب شتاب لازم برای افزایش سرعت خودرو فراهم می گردد. در نتیجه سالم بودن هر کدام از قطعات بر روی عملکرد موتور توربو شارژ تأثیرگذار می باشد. خرید دانپایپ شاهین در صورت آسیب دیدگی آن، می تواند به بازدهی موتور توربو کمک کند.

دانپایپ شاهین از جمله قطعاتی است که به عنوان یک مبدل کاتالیزوستری در عملکرد موتور توربو شارژ مشاهده می شود. این چنین، شرایط برای محدود کردن قسمت خروجی فراهم می گردد و در نتیجه جریان هوا با سرعت بیشتر و عملکرد بهتر انتقال پیدا می کند. خرید دانپایپ شاهین از میان انواع دانپایپ CATLESS و CATTED انجام می پذیرد که البته ارتباط مستقیم با قدرت خروجی موتور و مشخصات فنی آن دارد.

همواره مبدل های کاتالیزوری متناسب با نوع مدلی که طراحی شده اند، دارای محدودیت بیشتری هستند و در نتیجه افزایش عملکرد چندان قابل ملاحظه ای رویت نمی شود. هم اکنون در صورت نیاز به خرید و استعلام  قیمت دانپایپ شاهین می توانید با کادر فروش توربو شارژ سنتر تماس حاصل فرمائید و مشاوره تخصصی دریافت کنید.

 

دانپایپ شاهین را می توان از طریق مراکز فروش توربو شارژ خریداری کنید. دانپایپ جزء قطعات مهم و کاربردی در موتور توربو محسوب می گردد که جایگزین مبدل کاتالیزوستری است. دانپایپ شاهین نیز تجهیز به قطعات محدود کننده است که می تواند در انتها جریان هوا را به صورت کنترل شده در مسیر موتور و اگزوز انتقال دهد. در نتیجه هنگامی که این قطعه با مشکل فنی روبرو شود، مستلزم بررسی بیشتر و سرویس موتور توربو شارژ است که در صورت نیاز نسبت به خرید دانپایپ شاهین اقدام کرد. فروشگاه توربو شارژ سنتر بر روی واردات و فروش لوازم جانبی توربو شارژ خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین فعالیت دارند و در لیست محصولات خود اقدام به فروش دانپایپ شاهین، سورن و دیگر خودروهای موجود می کنند.

استعلام قیمت دانپایپ شاهین

قیمت دانپایپ شاهین بر اساس نوع آن تعیین می گردد. اگر با افزایش صدای اگزوز و اختلال در خروجی هوا توسط موتور توربو رخ دهد، نیاز به بررسی بیشتر خودرو است. سرویس دوره ای موتور می تواند هزینه های تعمیر توربو شارژ شاهین را کاهش دهد و در صورت لزوم، پیش از آن که به قطعات سالم موتور توربو صدمات جدی‌تر وارد کند، نیاز به تعویض و خرید دانپایپ شاهین باشد. از اهداف اصلی و مهم موتور توربو شارژ، این است که بتوان بازدهی موتور را در سرعت های بازار افزایش داد.

عملکرد کلی موتور وابسته به سیستم اگزوز است و بر اساس آن تنظیم خروجی هوا از موتور توربو صورت می گیرد. عمدتاً نصب دانپایپ شاهین، قابلیت افزایش توان موتور را به میزان تقریبی 30 الی 50 اسب بخار دارد. در نتیجه اگر با کاهش بازدهی موتور خودروی شاهین روبرو شدید، ممکن است که برخی قطعات مرتبط با مشکل فنی روبرو شود. در این صورت، پس از بررسی وضعیت عملکرد توربو شارژ شاهین، تعمیرکار بهتر می تواند نسبت به تعویض و خرید دانپایپ شاهین تصمیم بگیرد. جهت استعلام قیمت دانپایپ شاهین و خرید آنلاین می توانید با دفتر فروش توربو شارژ سنتر تماس حاصل فرمائید.

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 55774070

فکس : 55774070

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 24
نمایش همه
علاقه مندی ها ()