فروشگاه نیوپارت یکی از مراکز معتبر و شناخته شده‌ای است که در حوزه تأمین و عرضه قطعات خودروهای بسترن، امکان خرید ترموستات بسترن b30 را برای مشتریان فراهم می نماید. با توجه به اهمیت کاربرد ترموستات در سیستم تنظیم دمای موتور و رادیاتور، آسیب‌دیدگی آن بایستی از سوی راننده مورد توجه قرار گرفته شود و در اولین فرصت نسبت به تعویض و خرید ترموستات بسترن b30 اقدام اساسی صورت گیرد.

علت تعویض و خرید ترموستات بسترن b30

تعویض ترموستات بسترن  b30در مواقع خاصی ضروری است. شایع‌ترین نشانه ها و شرایطی که نیاز به تعویض ترموستات دارید عبارتند از:

  • داغ شدن موتور: اگر موتور به‌طور غیرعادی داغ شود یا نشانگر دما در حالت خطرناک قرار گیرد، ممکن است ترموستات stuck یا معیوب شده باشد.
  • عدم گرم شدن کابین: اگر سیستم گرمایشی خودرو به خوبی کار نمی کند و کابین به سرعت گرم نمی شود، در این صورت نیاز به بررسی این قطعه و خرید ترموستات بسترن b30 است.
  • پایین بودن دما: اگر نشانگر دما برای مدت طولانی پایین‌تر از حد نرمال باشد، این هم می تواند نشانه‌ای از خرابی ترموستات بسترن باشد.
  • نشت مایع خنک‌کننده: اگر نشتی مایع خنک‌کننده در اطراف ترموستات مشاهده کنید، ممکن است نیاز به تعویض آن باشد.
  • سن و عمر ترموستات: عمدتاً، ترموستات ها باید هر ۵ تا ۷ سال یا بعد از هر ۹۰,۰۰۰ تا ۱۵۰,۰۰۰ کیلومتر تعویض شوند، حتی اگر نشانه‌های خرابی را نشان ندهند.
  • پیشگیری: در صورت بازدید یا تعویض سایر قطعات موتور مانند واترپمپ، توصیه می شود تعویض ترموستات بسترن b30 را جدی بگیرید تا از کارایی بهینه سیستم خنک‌کننده اطمینان حاصل کنید.

در صورتی که هر یک از این علائم را مشاهده کردید، بهتر است به یک کارشناس مراجعه کنید تا نسبت به تعویض و خرید ترموستات بسترن b30 اقدام اساسی صورت گیرد. پیشگیری و نگهداری صحیح از سیستم خنک‌کننده می تواند به طول عمر بیشتر موتور کمک کند. جهت استعلام قیمت خرید ترموستات بسترن b30 با دفتر فروش مجموعۀ نیوپارت تماس بگیرید.

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 40
نمایش همه
علاقه مندی ها ()