چندین سال است که بسیاری افراد به دنبال بهره‌مندی از طرح های خرید و فروش اقساطی خودرو هستند چون به آنان کمک می کند که بتوانند با شرایط منعطف، اتومبیل مورد پسند خود را خریداری کنند. بعضی از فروشندگان ممکن است برای فروش اقساطی خودروهای خاص، شرایط خاصی تعریف کنند. مثلا خودروی خاصی که سال ساخت آن نسبتا قدیمی است. بیش از گذشته شاهد ارائه پیشنهادات متنوع در خدمات فروش اقساطی خودرو هستیم که باعث جلب نظر افراد می گردد. مجموعه مبین خودرو در طول سال ها فعالیت آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود می باشند چون به آنان این امکان را می دهد که بتوانند بر حسب نیاز خود، از شرایط موجود به منظور خرید اقساطی خودرو استفاده نمایند.

بررسی مدارک مورد نیاز در معاملات فروش اقساطی خودرو

برخی از شرایط ویژه مانند طرح های فروش ویژه، تخفیف های نقدی یا تسهیلات کارکنان ممکن است منجر به کاهش نرخ بهره شوند. نرخ بهره‌، ویژگی های خاص در مورد خودرو‌، امتیازات ویژه و سیاست های مدیریتی تنها برخی از مواردی هستند که می توانند در تعیین شرایط فروش اقساطی خودرو تأثیرگذار باشند.  متقاضیان باید مدارک شناسایی لازم شامل کارت ملی، شناسنامه و در برخی موارد، مدارک تأییدیه محل سکونت را به مرکز فروش اقساطی خودرو ارائه دهند.

همچنین، مدارک مرتبط با توانایی مالی خریدار مستلزم امضای قرارداد می باشد. این اسناد، می تواند شامل فیش حقوقی، گواهی حساب بانکی و دیگر مستندات مربوط به درآمد باشد. در حالت کلی، افرادی که متقاضی استفاده از طرح های فروش اقساطی خودرو هستند، بایستی موارد مهمی اعم از انتخاب نهایی مدل خودرو، شرایط پرداخت، بررسی اعتبار مالی، معرفی ضامن، امضای قرارداد، تعیین زمان تحویل خودرو، وضعیت ارائه خدمات پس از فروش و ... را مد نظر قرار دهند.

به منظور کسب اطلاعات کامل نسبت به شرایط خرید اقساطی خودرو می توانید با کارشناسان فروش مبین خودرو تماس حاصل فرمائید.

 

شعبه شمال تهران:

 تهران , ابتدای بلوار قیطریه (جنوب به شمال) , نبش خیابان تواضعی , پلاک ۱۵
02178118

شعبه غرب تهران:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱
02148280

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 7
نمایش همه
علاقه مندی ها ()